RasmusKRiis Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Disse to bildene er tatt ved og på Steilene fyr. Hva synes dere om de? Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 likte fargene på første bilde! Har du brukt polariserings filter for å få såpass blå himmel, eller er det bare etterbehandlingen!? Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 10. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 likte fargene på første bilde! Har du brukt polariserings filter for å få såpass blå himmel, eller er det bare etterbehandlingen!? Har brukt polariserings filter på det første bilde ja. Lenke til kommentar
superbat Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Likte begge bildene utrolig godt bra jobba.!! Lenke til kommentar
AndRightlySo Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Liker spesielt kontrastene mellom de to bildene. Ett sommerlig og livlig, det andre mørkt og litt dystert. Det at du inkluderer fyrboligen(?) i det andre bildet gjør det for meg mer uttrykksfullt. Som nybegynner hadde jeg antagelig bare knipset bildet av fyret. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 12. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Liker spesielt kontrastene mellom de to bildene. Ett sommerlig og livlig, det andre mørkt og litt dystert. Det at du inkluderer fyrboligen(?) i det andre bildet gjør det for meg mer uttrykksfullt. Som nybegynner hadde jeg antagelig bare knipset bildet av fyret. Bildene er faktisk tatt med bare 40 minutters mellomrom. Lenke til kommentar
AndRightlySo Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Det siste bildet kan du sende til Johan Theorin, forfatter av "Nattefokk". Endret 12. august 2009 av AndRightlySo Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 12. august 2009 Rapporter Del Skrevet 12. august 2009 Likte veldig godt det første bilde med den blå himmelen. Det andre bildet er også bra, men det mangler en ting og det er dårlig vær, men det er ikke så lett å til uten litt hjelp fra naturen. Lenke til kommentar
telealf Skrevet 13. august 2009 Rapporter Del Skrevet 13. august 2009 Flott bilder. Det første liker jeg furene i berg som leder mot den midtstillte bygningen. Normalt ville jeg selv ha tenkt "ikke ha byginger i midten og ikke la linjenen pekke inn mot midten", men dette synes jeg funker bra. Prøvde du andre komposisjoner? Det andre gjør også mye av seg, men det blir kanskje litt flatt med så lite forgrunn og bakgrunn? Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Flott komposisjon og fargene var knall på første bilde. Har ikke negativt å si om det. Andre bilde har jeg ikke noe spesielt å komentere på. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Fargene var bra, kanskje litt mye blått og rødt. Komposisjonen kunne blitt bedre, litt mye luft til høyre. Eller et pent bildet. Edit ref: bildet 1 Endret 14. august 2009 av Inc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå