Wrasko Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Hei.. Jeg skaffet meg internett fra NGT, og pga at jeg har bredbånd uten fasttelefoni, så blir jeg avkrevd 79 kroner hver måned. Og da lurer jeg altså på om det finnes noen abonnoment der ute som ikke koster mer i månedsavgift. Brukskostnad er irrelevant, bruker mobil til vanlig, men er kjekt å ha hvis man slipper å betale ekstra.. Og jeg har også en Budweiser telefon jeg vil bruke Har trolig lagt denne i feil del av foraet, men fant intet som passet bedre (sliter litt med å finne frem på forumet her, egentlig vært medlem siden 2004, men ikke aktivt) Mvh Wrasko Endret 11. august 2009 av Wrasko Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hei.. Jeg skaffet meg internett fra NGT, og pga at jeg har bredbånd uten fasttelefoni, så blir jeg avkrevd 79 kroner hver måned. Og da lurer jeg altså på om det finnes noen abonnoment der ute som ikke koster mer i månedsavgift. Brukskostnad er irrelevant, bruker mobil til vanlig, men er kjekt å ha hvis man slipper å betale ekstra.. Og jeg har også en Budweiser telefon jeg vil bruke Har trolig lagt denne i feil del av foraet, men fant intet som passet bedre (sliter litt med å finne frem på forumet her, egentlig vært medlem siden 2004, men ikke aktivt) Mvh Wrasko Linjeleien gjelder alle leverandører av Adsl (så fremt du ikke ligger i et privatnett). Billigste fasttelefon som jeg er bekjent med koster 89,- mnd. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 At den gjelder alle, det vet jeg, men inntil nylig så fantes det jo fasttelefoni til 59 og 79 pr mnd, så jeg håpte bare at noen andre hadde kunnskap om andre leverandører enn meg. Finnes det forresten noe ala Bredbandsguiden til analog telefon? Da mener jeg ett sted der man ser alle samlet? Føler ikke at telepriser er no særlig å høre på.. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 At den gjelder alle, det vet jeg, men inntil nylig så fantes det jo fasttelefoni til 59 og 79 pr mnd, så jeg håpte bare at noen andre hadde kunnskap om andre leverandører enn meg. Finnes det forresten noe ala Bredbandsguiden til analog telefon? Da mener jeg ett sted der man ser alle samlet? Føler ikke at telepriser er no særlig å høre på.. www.telepriser.no Tror du finner det meste der. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Jaja.. Ifølge telepriser.no så tilbyr Telenor dette: Har du fasttelefon og ADSL fra Telenor, eller ADSL fra en leverandør som benytter Telenor sitt nett, reduseres abonnementsprisen til kr 79 per måned. Etablering 199 forutsetter 12 mnd avtaleperiode, evt etablering 990 uten avtaletid. Prøvde å ringe telenor, men har ikke mulighet til å sitte i telefonen i 13 minutter å vente.. Prøvde samtidig å bare gå innover i bestillingsskjemaet, men skjemaet likte ikke at jeg ikke hadde gatenr, men kun gårds og bruksnr gitt.. Uansett, har sendt ett spørsmål til dem på mail, så satser på at ting ordner seg.. Tusen takk Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Sjekk Ventelo, de har et samletilbud hvor du får telefoni for 59.- Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Sjekk Ventelo, de har et samletilbud hvor du får telefoni for 59.- Hvis jeg ikke allerede hadde hatt adsl abonnoment, og hvis ikke abonnomentet til Ventelo som matcher mitt best hadde vært dyrere, så kanskje .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå