g8xc Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Finnes det mange her som gjør pvp altså arena? lurte på om det kunne være muligheter til og fått til noe, vist det er nok av oss her. Kankje du også er lei av å måtte finne 'randoms' på trade channel etc etter nye spillere for deres arena team. Hva om vi bestemte oss for en server i Cyclone og sammlet oss der. Det hadde så klart vært diverse krav for å kunne komme med. Hvor strenge de kravene bør være, er jeg ikke helt sikker på. Men, jeg ser får meg noe som 2200+ og fullt furious. (18 års aldersgrense også?) Før jeg gjør noe mer ut av det, vil jeg bare vite om det er noe interesse for dette? Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Er i grunn interessert jeg:D Har f.eks ikke noe 5v5 team. ...men jeg har verken full furious eller 2200 på noen av 80ene mine. Spiller på Stormscale da, så om du starter noe der, så er jeg hvertfall med:) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Hvis du finner folk på 2200 her tipper jeg de ikke er interessert i å pakke og dra til en annen server Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Har 2,3k i 3's og 5's på locken min på shadowsong(cyclone bg), er ikke mange gode i pvp her da. Men trur ikke jeg vil transfere vekk fra shadowsong atm. Er det horde eller alliance du snakker om forresten? Endret 15. august 2009 av Christoffer99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå