Monna Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hva lønner det seg å bruke hvis man får valget: leasingbil, der man ikke har noe utlegg, eller egen bil der man får kjøregodtgjørelse etter statens regulativ? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Må du låne penger til egen bil? Dersom du velger leasingbil, skal du da skattes for firmabil? Lenke til kommentar
Monna Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Må du låne penger til egen bil?Dersom du velger leasingbil, skal du da skattes for firmabil? Nei, dette er en leasingbil som jobben har. Jeg har egen bil som jeg kan bruke hvis jeg ønsker det... Lenke til kommentar
M3tt Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Det kommer an på hvor dyr bilen din er i drift, men hvis det er en rimelig, slitesterk og bensingjerrig bil burde du gå med ganske greit overskudd om du bruker egen bil. Lenke til kommentar
Monna Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Det kommer an på hvor dyr bilen din er i drift, men hvis det er en rimelig, slitesterk og bensingjerrig bil burde du gå med ganske greit overskudd om du bruker egen bil. Det er en Skoda Octavia 97-modell, bensin... Det er vel ikke de dyeste bilene i drift, eller...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå