Gå til innhold

Prisnivå på shopping i Tallinn, internasjonale merker.

H1RIK

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som har vært i Tallinn som kan si noe om prisnivået på vanlig merkeklær, ikke på lokale merker, men internasjonale merker.

Vet ikke hva som finnes der, men f.eks et par Nike sko, t-skjorte osv. Noe man kan sammenlikne priser i Norge med.

Tenkte jeg skulle gi kjæresten min en tur til Tallinn, ingen av oss liker å kjøpe hjemmestrikket genser, krystall, og annet nips, så det kan bli litt trått med tre dager på SPA.

Tar gjerne andre tips også

Henrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var der rundt nyttår, da var det mye salg overalt. Da lå prisene på f.eks Calvin Klein, Gant, Tiger, Armani på rundt 1/3 - 1/2 av norsk pris. Om de har det nyeste (årets varer) er jeg ikke helst sikker på. Fikk hvertfall en Gant ytterjakke til 1000 kr

Lenke til kommentar
Var der rundt nyttår, da var det mye salg overalt. Da lå prisene på f.eks Calvin Klein, Gant, Tiger, Armani på rundt 1/3 - 1/2 av norsk pris. Om de har det nyeste (årets varer) er jeg ikke helst sikker på. Fikk hvertfall en Gant ytterjakke til 1000 kr

Høres jo bra ut...

Nesten som salg i Norge da..

Vil jeg ha "suvenirer" som sikkert er laget i Kina, kan jeg jo bare dra til Stortorvet i Oslo og få like fine. :!:

Er det noen som har noe bra hotelltips i Tallinn da ? Noe fine hoteller, det er vel ikke så dyrt med "luksus" der nede...

Lenke til kommentar

Angående hotell så har jeg vært 3 netter på Domina inn city. Dette hotellet ligger midt i gamlebyen og var ganske bra, nyoppusset for ikke lenge siden og trivelig betjening.

Nå har ikke jeg vært på andre hoteller der nede men vil absolutt anbefale dette hotellet.

Har ikke Estland gått over til Euro nå? Mener jeg kan huska at noen sa dette til meg men skal ikke si noe for sikkert her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...