H1RIK Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hei. Er det noen som har vært i Tallinn som kan si noe om prisnivået på vanlig merkeklær, ikke på lokale merker, men internasjonale merker. Vet ikke hva som finnes der, men f.eks et par Nike sko, t-skjorte osv. Noe man kan sammenlikne priser i Norge med. Tenkte jeg skulle gi kjæresten min en tur til Tallinn, ingen av oss liker å kjøpe hjemmestrikket genser, krystall, og annet nips, så det kan bli litt trått med tre dager på SPA. Tar gjerne andre tips også Henrik Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Husker ikke at det var mye som lokket til shoppig der, men de har mye i rav. Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Var der rundt nyttår, da var det mye salg overalt. Da lå prisene på f.eks Calvin Klein, Gant, Tiger, Armani på rundt 1/3 - 1/2 av norsk pris. Om de har det nyeste (årets varer) er jeg ikke helst sikker på. Fikk hvertfall en Gant ytterjakke til 1000 kr Lenke til kommentar
H1RIK Skrevet 17. august 2009 Forfatter Del Skrevet 17. august 2009 Var der rundt nyttår, da var det mye salg overalt. Da lå prisene på f.eks Calvin Klein, Gant, Tiger, Armani på rundt 1/3 - 1/2 av norsk pris. Om de har det nyeste (årets varer) er jeg ikke helst sikker på. Fikk hvertfall en Gant ytterjakke til 1000 kr Høres jo bra ut... Nesten som salg i Norge da.. Vil jeg ha "suvenirer" som sikkert er laget i Kina, kan jeg jo bare dra til Stortorvet i Oslo og få like fine. :!: Er det noen som har noe bra hotelltips i Tallinn da ? Noe fine hoteller, det er vel ikke så dyrt med "luksus" der nede... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Kalev Spa http://www.kalevspa.ee/ Bra beliggenhet. Det ser ut som en gammel svømmehall som er oppgradert og som det er bygd hotell rundt. En etasje med basseng og mange typer spyling, bobling og damping. I kjelleren er det mange typer individuell knaing og innpakking som ma bestilles og betales i tillegg. Lenke til kommentar
banjo ulf Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Angående hotell så har jeg vært 3 netter på Domina inn city. Dette hotellet ligger midt i gamlebyen og var ganske bra, nyoppusset for ikke lenge siden og trivelig betjening. Nå har ikke jeg vært på andre hoteller der nede men vil absolutt anbefale dette hotellet. Har ikke Estland gått over til Euro nå? Mener jeg kan huska at noen sa dette til meg men skal ikke si noe for sikkert her. Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Tallink Spa & Conference Hotel.. Spa-hotell m/ helårs utendørs basseng linket sammen med innendørs-basseng. Det er RÅTT å bade ute i 28 graders vann i januar, da det er 10-15 minus i lufta over deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå