ICE# Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hei! Vet ikke helt hvor jeg skal poste dette innlegget så jeg bare poster det her. Har en skjerm her som er litt over 3 år gammel. En packard Bell skjerm. Idag morges skulle jeg sette meg ned foran pc'en for å spille. Men da fikk jeg black screen? Dette skjer hvert 5 sekund. vet ikke hva det kommer av.. Kan det være at skjermen er gammel? eller? Utrolig irriterende og måtte slå av og på skjermen hvert 5 sekund. hva kommer det av?? Takker på forhånd til alle svar =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Sikker på det er skjermen ? Det kan være PC'en som er så full av støv & dritt at skjermkortet får for høy temperatur (viftene gir ikke ønsket effekt). Lenke til kommentar
ICE# Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Sikker på det er skjermen ? Det kan være PC'en som er så full av støv & dritt at skjermkortet får for høy temperatur (viftene gir ikke ønsket effekt). Kan godt være. skal prøve å rense maskinen for støv og dritt.. se om det hjelper. Får av og til feil meldinger om at det ikke er nok virtuelt minne. Jeg er noob når det kommer til Hard wares. Hva vil det si npr den har for lavt virtuelt minne? Ram brikken eller??.. kan ta screen shot neste gang den feil meldingen kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Får av og til feil meldinger om at det ikke er nok virtuelt minne. For lite RAM (ram brikken), ja. Hvorfor Windows benytter ordet "Virtuelt" kommer av at systemet benytter harddisken til å ...æh... øke (på en måte) mengden tilgjengelig RAM. Når både den virkelige mengden RAM (ram brikkene) og "ekstra ram'en" (på harddisken) tar slutt, kommer meldinga. Dette kan forøvrig skyldes feil i et eller annet program du bruker (som ikke "leverer tilbake" RAM som ikke lenger er i bruk). Lenke til kommentar
ICE# Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Prøvde og avinstallere skjermkortet, fortsatt den samme feilen. Begynner å tro at det er skjermen som er for gammel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå