lockdog Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg har tannlegetime på fredag, hvor jeg antagelig skal trekke ei visdomstann. Fire timer senere skal jeg fly over fjella. Er dette en dårlig idé? Burde kanskje ventet til neste uke med tannlegetimen? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 fly, fly og fly. Ikke for å disse deg, men du kunne like gjerne ha spurt om det er lurt å fly etter du har klippet neglene. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Takk skal du ha for et trivelig svar.. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Du tenkte kanskje på at du vil være i store smerter mens du sitter på flyet? Og at det kanskje da er litt kjipt å sitte på et trangt fly framfor å feks sitte hjemme? Isåfall så ville jeg ha ventet like godt, om du ikke har trukket før og ikke tror at det vil gjøre så vondt etterpå. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Google sier det faktisk ligger noe i det, så jeg ville tatt en telefon til tannlegen og spurt. Edit: Finner ikke noe konkret, men ser ut til at mange tror du kan få http://en.wikipedia.org/wiki/Alveolar_osteitis om du flyr rett etter du får fjernet tenner. Aner ikke om det er overtro eller om det stemmer, men ville iallefall spurt tannlegen på forhånd... Endret 11. august 2009 av E-Ton Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 TOMpsy skrev: fly, fly og fly.Ikke for å disse deg, men du kunne like gjerne ha spurt om det er lurt å fly etter du har klippet neglene. Stakkars deg, det gjør vondt i tærne etter du har klippet neglene. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Okaj. Ja, det var smerten etterpå jeg tenkte på. Uansett så skal jeg på grunnleggende sikkerhetskurs til uka, så da er det uansett greit å ikke ha en sår munn. Så utsetter timen et par uker, kjenner ikke noe særlig til visdomstanna om dagen. E-Ton, vel jeg har ikke noe lyst til å sjekke om det er overtro Fikk det når jeg opererte ut den ene visdomstanna nede, og kan jeg unngå å få det igjen, så er det ønskelig. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 lockdog skrev: Takk skal du ha for et trivelig svar.. Som sagt, ikke ment å disse deg. Det foreligger ingen som helst somatiske grunner til at du ikke skulle kunne fly. Dykking derimot kunne ha vært et hinder. Smerten i seg selv er egentlig ikke noe hinder heller. Hadde du hatt planer om å kjøre bil, kunne du likegjerne ha tatt fly. Det er bare dine egne smerter som setter grenser for hva du kan gjøre i dagliglivet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå