Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Få bort svimerke av sigarett på armen..

Gjest Guest_Flau_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Flau_*

Var så smart at jeg lot noen stumpe en sigarett på arma mi i fylla i går, og det er et rundt og dypt merke på arma nå, jeg regner med at dette merket vil vare livet ut? Noen måte man kan få redusert svimerket på, et eller annet man kan ha på som vil hjelpe med å la det gro skikkelig? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var så smart at jeg lot noen stumpe en sigarett på arma mi i fylla i går, og det er et rundt og dypt merke på arma nå, jeg regner med at dette merket vil vare livet ut? Noen måte man kan få redusert svimerket på, et eller annet man kan ha på som vil hjelpe med å la det gro skikkelig? :roll:

Første bud; IKKE PELL på det.

Andre bud; fortsatt IKKE PELL på det.

:)

Ellers vil du nok ha merket til evig tid. Det vil dog svinne henn til det nesten ikke er synlig.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_idiot_*

jeg har selv gjort dette i fylla, og jeg pelte på det hele tiden, så jeg vil mest sannsynlig ha 3 sigarettmerker rett ved albuekroken til evig tid. har ikke gått i t-skjorte pga dette på over et år nå (ja, også i varmen i sommer, har svettet helt vilt på jobb). angrer helt utrolig mye, tenkte ikke på at det ble arr av det når jeg gjorde det i fylla. så mitt største råd er å ikke pelle på det, se om det hjelper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...