Sealine Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) heisann, skal ha meg ny mobil og det blir en av disse to. Men sliter litt med å bestemme meg.. Kommer til å bruke telefonen mest til musikk, film og knipse litt bilder. Ellers vanlig småtukling med diverse programmer etc. Det som frister mest med omnia hd kontra iPhone er egentlig det rå kameraet samt den krystallklare skjermen. Hvilken av telefonene er best på musikk? (altså kvalitetsmessig..) har lest tester av begge, men finner ingen som skriver noe om musikkvaliteten til Omnia HD. Er det riktig at iphone kjører et bedre operativsystem med langt flere muligheter enn omnia? Sliter veldig med å bestemme meg, men at det blir en av disse er ganske sikkert. Har for en gangs skyld lyst til å prøve en god telefon, og ikke noe av det billigste.. So, help me please Fint om dere kommer med fordeler og ulemper. Endret 10. august 2009 av Sealine Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Folk begynner vel å bli lei iphone diskusjonene tenker jeg Kan gi et par innspill. - Nei, det er ikke riktig at iphone kjører et bedre operativsystem med langt flere muligheter enn omnia. - På musikk vil jeg tro (uten at jeg vet noe sikkert), at iphone er best. Musikk er en av tingene iphone er laget for. Lenke til kommentar
Pak Ling Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Folk begynner vel å bli lei iphone diskusjonene tenker jeg Kan gi et par innspill. - Nei, det er ikke riktig at iphone kjører et bedre operativsystem med langt flere muligheter enn omnia. - På musikk vil jeg tro (uten at jeg vet noe sikkert), at iphone er best. Musikk er en av tingene iphone er laget for. Jeg sliter med det samme spørsmålet... men siden jeg hadde iphone så vurderer jeg å oppgradere istedet for å bytte til samsung Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ta en titt i forumet,finnes flere lignede emner.. Når du er ferdig bestiller du Omnia HD + med Omnia HD Støtte for minnekort Bedre Kamera God lyd Kanon skjerm Du slipper itunes Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Ta en titt i forumet,finnes flere lignede emner..Når du er ferdig bestiller du Omnia HD + med Omnia HD Støtte for minnekort Bedre Kamera God lyd Kanon skjerm Du slipper itunes Det veier mot Omnia HD nå Men alikevel er det en ting jeg ikke helt skjønner.. Omnia HD koster omtrent 6000,- uten abbonement og den billigste prisen jeg finner om man kjøper telefonen bundet til abbonement er 4700. Mao ikke særlig stor forskjell? iPhone 3Gs så jeg til en veldig god pris om du binder deg til nytt abbonement her om dagen. var vel rundt 3500 kroner for en avtale som så helt grei ut med telenor. uten abbonement koster den vel oppimot 10 000 kroner? Så kan noen forklare hvorfor det er slik at iphone fåes billig med abbonement, men koster skjorta uten og omnia HD så og si er omvendt? Eller rett meg opp hvis jeg missforstår Lenke til kommentar
kjibba Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Det veier mot Omnia HD nå Men alikevel er det en ting jeg ikke helt skjønner.. Omnia HD koster omtrent 6000,- uten abbonement og den billigste prisen jeg finner om man kjøper telefonen bundet til abbonement er 4700. Mao ikke særlig stor forskjell? iPhone 3Gs så jeg til en veldig god pris om du binder deg til nytt abbonement her om dagen. var vel rundt 3500 kroner for en avtale som så helt grei ut med telenor. uten abbonement koster den vel oppimot 10 000 kroner? Så kan noen forklare hvorfor det er slik at iphone fåes billig med abbonement, men koster skjorta uten og omnia HD så og si er omvendt? Eller rett meg opp hvis jeg missforstår Du får den hos Netcom med iConnnect for 3699... iPhone subsidieres mye fordi den selges med dyre abonnementer. Mulig den også er så dyr uten abonnement for å styre salget mot de utvalgte operatørene... Endret 11. august 2009 av kjibba Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Yes da ble det til at jeg bestilte meg en iPhone 3Gs Det ble bare slik, sleit med å ta en avgjørelse, men iPhonen var en del billigere(med abbonement..) og jeg kom frem til at den har det jeg trenger, så..! Er vel mer enn bra nok tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå