Gå til innhold

GPS til treningsbruk (løp og sykkel)

gogg2

Anbefalte innlegg

Hei,

noen som kan anbefale Gps for sportsbruk? Jeg ser enten på mulighetene for en garmin forerunner eller en sports telefon m. gps.

Det siste alternativet kan virke litt mer fristende siden du da også kan bruke kart du laster ned over nettet som kan være kjekt i skogen?

Jeg skal bruke den til sykkel og løp. Løper som regel med sekk så størrelse er ikke så viktig.

Takker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes bra med slikt både til Symbian og Android. Har en Nokia N82 som jeg bruker Nokia Sports Tracker med, lager god statistikk og tracker turen i kart. Alt kan lastes opp til din bruker på http://sportstracker.nokia.com/.

Til Android finnes flere ting, men jeg bruker My Tracks. Offisielt fra google, statistikk og kart lastes opp til din google account. Funker fett! :)

Takker! Sportstracker ser gankse bra ut. Har fått noen ruter når jeg har syklet med andre etterpå med bilder geotagget og det hele :)

Har ikke hatt en telefon med gps før. Vet du om den klarer å lese gps selv om den ligger i sekken (i en vanntett pose).

Er N82 en solid telefon eller vet du om det finnes noen telefoner egnet til sportsbruk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...