AndreasD Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hei! Vi er tre kameratar som skal sykle fra Nordkapp til Kapp Agulhas, Sør-Afrika med start den 25. august. Ta gjerne ein titt innom nettsida vår på KapptilKapp.no for å følgje med! Vi skal prøve å oppdatere jevnleg undervegs med gode historier og bilder. Om du har lyst til å bidra med ein hundrelapp til UNICEF er det også flott Dersom det er andre som har sykla langdistanse før og har gode tips så er det flott! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Hvor lang tid forventer dere å bruke? Fant jammen meg svaret selv. Planen er å starte fra Nordkapp den 20. august 2009. Vi regner med at ekspedisjonen vil ta 1-1,5 år. Endret 10. august 2009 av Points Lenke til kommentar
AndreasD Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Beklager, var feil på nettsida. Skulle stå 25. august. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Tøft prosjekt, lykke til Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hadde tatt med meg våpen hvertfall Hadde noen kompiser der nede som konstant ble forfulgt, og naboen ble skyti på hjemme i leiligheten. Helt texas ! Retter den mot deg for og ikke måtte finne mer en ei 50 øre... Lenke til kommentar
kaj-owe123 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Skal si, det er langt.. Kan jeg bli med? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 All ære hvis dere gjennomfører! Følger dere på Twitter så da får vi se hvordan det går Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Spennende, håper det kommer en dokumentar om dette på TV2 elns. etter dere er ferdige, eventuelt en dokumentarfilm Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Vi syklet igjennom Danmark og oppigjen gjennom Sverige nå i sommer, men det var ikke 1000 km en gang (700), så dere eier oss hardt. Jeg kan ikke komme med noen konkrete tips, da vi sov på vandrehjem og slik, men et viktig poeng er å holde humøret oppe og ikke krangle innad om noe skulle gå feil, noen gjøre en feil og lignende. Skal følge med på dette, lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå