e-jam Skrevet 14. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2003 Hei! Etter å ha søkt på internett uten hell, så sender jeg videre ett spørsmål fra faren min; Finnes det Firewire Tv-kort? Han skal bruke det på en bærbar pc, og har lest at USB-kort gir for dårlig overførings-hastighet til at bildet blir bra. Lenke til kommentar
andrevr Skrevet 14. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2003 samme lurer jeg på også.. glimrende hvis det finnes. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 14. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2003 Hei!Etter å ha søkt på internett uten hell, så sender jeg videre ett spørsmål fra faren min; Finnes det Firewire Tv-kort? Han skal bruke det på en bærbar pc, og har lest at USB-kort gir for dårlig overførings-hastighet til at bildet blir bra. Neppe, - har ikke sett noe, men nå begynner det jo å komme USB 2.0 kort ... (f.eks det nye til Pinnacle) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2003 http://www.tv-cards.com/pctvdeluxe.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå