a-z Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hei Jeg planlegger å gå til anskaffelse av en SSD. Jeg er villig til å gi en del for den, gjerne 3-4000 kr. Så er jeg litt i tvil om hvilken SSD jeg vil kjøpe, de jeg har sett mest på hittil er OCZ og Intel sine SSDer. Det er viktig at SSDen har mye lagringsplass (200 GB+)og høy lesehastighet (250 MB/s +). MEN, det er et stort men, jeg tenker å vente med kjøpet til Windows 7 blir offisielt lansert, er det noen som vet om det kommer noen nye og bedre SSDer i oktober/november? Takker for svar Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hei Jeg planlegger å gå til anskaffelse av en SSD. Jeg er villig til å gi en del for den, gjerne 3-4000 kr. Så er jeg litt i tvil om hvilken SSD jeg vil kjøpe, de jeg har sett mest på hittil er OCZ og Intel sine SSDer. Det er viktig at SSDen har mye lagringsplass (200 GB+)og høy lesehastighet (250 MB/s +). MEN, det er et stort men, jeg tenker å vente med kjøpet til Windows 7 blir offisielt lansert, er det noen som vet om det kommer noen nye og bedre SSDer i oktober/november? Takker for svar Det eneste jeg vet om SSD er at Intel sine er overlegne - enn så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå