diplex Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 I disse valgtider er det riktignok nok av folk som vil starte sine egne partier, men jeg er uansett interessert i å høre deres mening om dette: http://demokratiskallianse.blogspot.com/ Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Står jo ingenting om ideologi, bare om enkeltsaker. Endret 10. august 2009 av Reproductivist Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Dårlig språkbruk og banale utsagn, paret med plattheter. Gadd ikke lese mer halvveis ned i forsvarsdelen. Det er vanskelig å ta et parti med så dårlig skrevet partiprogram seriøst. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Rotete og unødvendig vanskelig skrevet. En bedre oversikt over partiets hjertesaker, ideologi og hvordan de vil behandle de store viktige politiske sakene hadde vært av interesse. Dette blir for snevert og uklart. Spesielt skolepolitikken som er viktig for meg synes jeg var svært vag. Om man i tilegg vil nå inn til flere folk kan dere ikke ha en skolepolitikk på 10 lange punkter. Det er forskjell på å skrive ting som ville passet inn i et fullstendig valgprogram og noe som skal beskrive partiet deres utad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå