1915 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 jeg har en saab 9000 cs 1992 modell. alt originalt. når jeg starter bilen og trykker på AUTO på aircondition så starter aircondition pumpa og alt funker bra. så går det noen minutter så begynner det å ryke som ja satan fra reima eller pumpa, er ikke sikkert. men så setter jeg den på econ. og da går det bra. det lukter svidd og. skjønner ikke hva det er. er det det hjulet som er på sia av reima som er gåent da siden det begynner å ryke når jeg setter den på auto men den funker på econ? eller er det lageret som er gåent? for av og til setter hjulet seg fast når den står på auto. men når den står på econ går det bra. men får det ikke kaldt nokk inni bilen når den står på econ da. må jo ha på auto ;o håper noen kan hjelpe meg med dette Lenke til kommentar
saskansen Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 høres ut som eit lager eller noe i pumpa som er galt,sia problemet oppstår når den må jobbe;) kan godt tenke meg at du må kjøpe heile pumpa desverre....... Lenke til kommentar
1915 Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 fant ut at det er clutchen på pumpa som er gåen. ;/ må nokk bytte den. eller hele pumpa. og brukt pumpe er ikke så jævla dyrt. men man må jo få fylt på kjøleveske og testa det. og det koster 3000 kr ;o Lenke til kommentar
1915 Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Saken er løst. fant ut at jeg må bytte clutchen på pumpa og reima Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå