Piokken Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Har selv sett på BenQ sine 2420 og 2412hd skjermene er dette noe som er å gå for eller er det noen som har erfaringer fra en 24" som fungerer bra på spill med god responstid og som ellers er et godt kjøp? Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) For 24" har eg vurdert Samsung Syncmaster T240 Rose Black Men 26" Samsung SyncMaster T260 er sjølvsagt mest fristande. Min erfaring er at responstid som regel er ganske bra, men inntrykket man sit att med kjem an på om t.d. svart er svart og om innsynsvinkelen er som den bør være. Endret 10. august 2009 av VroD01 Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Og du gikk til innkjøp av...? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) T240 er en knall skjerm, men jeg hater gjenskinnet i sidene på skjermen. Ikke i selvew sjermen men i rammen. Og den er ikke spesielt god i svart (har ikke testet andre innstilinger) EDIT: Ang. syn svinkel kan du ligge i på gulvet å se på en film på skjermen. Vet ikke hvor mange grader det er, men det er nok for meg. Endret 14. august 2009 av atriC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå