Gå til innhold

Ja, har dere forhåndsstemt? (Stortingsvalg 2009)

Anbefalte innlegg

Ja, hvis det er så mange som kunne tenkt seg å stemme Rødt så stem nå da for faen.

Jau, du sier noe. Ingen grunn å "vente på andre" så valget er tatt her. :)

Forresten noen som har hørt om Samfunnspartiet? Snublet over på wikipedia :p

"Tirsdag 12. desember 2006 kom Samfunnspartiet og Meier Johannessen i media i forbindelse med en aksjon under et kommunestyremøte. Denne gangen ble en rekke sauehoder plassert på staker utenfor møtelokalet, som en protest mot det han mente var manglende demokratiforståelse i kommunestyret

http://no.wikipedia.org/wiki/Samfunnspartiet

Endret av Mekkus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vandra inn på rådhuset etter å ha vært på shopping med ei venninne, lurte på om jeg sku stemme Venstre eller Rødt, fant DLF på lista og stemte de, når jeg endelig har sjansen til det. De er og blir mitt favorittparti.

Snodig resonnement. Du vurderte Rødt, men stemte DLF? De er jo absolutte ytterpunkter på hver sin side i politikken. :p

On-topic: Nei, jeg synes det er en viss sjarm i å stemme på selve valgdagen. Stikker ned og stemmer etter jobb. Det blir enten H eller V, mest sannsynlig H. :)

Endret av VikingF
Lenke til kommentar

Jeg skjønner meg ikke på folk. Nå har det vært forhåndsstemning i lang tid og der jeg stemte har det ikke vært noe kø en eneste dag og idag skal plutselig alle stemme og det er den feiteste køen ever foran valgurnene... Hvorfor stemmer ikke folk før når du går forbi valglokalet hver eneste dag?

Lenke til kommentar
Hvorfor stemmer ikke folk før når du går forbi valglokalet hver eneste dag?

Folk er rare, eller så vil de vente til siste liten fordi de ikke har bestemt seg men samtidig vil unngå de veldig lange køene på valgdagen.

Selv stemte jeg på mandag. AP fikk stemmen men Rødt var veldig nære å kapre den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...