Mr.M Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Ja, hvis det er så mange som kunne tenkt seg å stemme Rødt så stem nå da for faen. Jau, du sier noe. Ingen grunn å "vente på andre" så valget er tatt her. Forresten noen som har hørt om Samfunnspartiet? Snublet over på wikipedia "Tirsdag 12. desember 2006 kom Samfunnspartiet og Meier Johannessen i media i forbindelse med en aksjon under et kommunestyremøte. Denne gangen ble en rekke sauehoder plassert på staker utenfor møtelokalet, som en protest mot det han mente var manglende demokratiforståelse i kommunestyret http://no.wikipedia.org/wiki/Samfunnspartiet Endret 1. september 2009 av Mekkus Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Samfunnspartiet ja. Artige saker. Ideologi: Anarki. Må si jeg lo da jeg leste det der på den måten. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Velger å stemme på valgdagen, jeg. Blir sikkert en koselig affere. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Merkelig form for anarki samfunnspartiet står for, det kan på ingen måte sammenlignes med et faktisk anarki. Kan se partiprogram her: http://www.samfunnsveven.no/cms/polsys/I82...;DokumentType=2 Lenke til kommentar
krutt24 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Har stemt og dere gjetter sikkert på hvem :-) Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Har stemt og dere gjetter sikkert på hvem :-) Nå blir Warz sur Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 I ettertid ser jeg at jeg burde venta og stemt på gærningene i Oljepartiet, just for fun Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Vandra inn på rådhuset etter å ha vært på shopping med ei venninne, lurte på om jeg sku stemme Venstre eller Rødt, fant DLF på lista og stemte de, når jeg endelig har sjansen til det. De er og blir mitt favorittparti. Snodig resonnement. Du vurderte Rødt, men stemte DLF? De er jo absolutte ytterpunkter på hver sin side i politikken. On-topic: Nei, jeg synes det er en viss sjarm i å stemme på selve valgdagen. Stikker ned og stemmer etter jobb. Det blir enten H eller V, mest sannsynlig H. Endret 1. september 2009 av VikingF Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 I ettertid ser jeg at jeg burde venta og stemt på gærningene i Oljepartiet, just for fun Dette er jo drømmepartiet mitt Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Høyst interessant parti. http://www.oljepartiet.no/ Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Et bilde sier mer en tusen ord i dette tilfellet: Lenke til kommentar
sureup Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Trenger man valgkort for å forhåndsstemme i sin hjemkommune? (kan ikke huske at jeg hadde valgkort da jeg forhåndsstemte for 2 år siden) Endret 7. september 2009 av sureup Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Trenger man valgkort for å forhåndsstemme i sin hjemkommune? (kan ikke huske at jeg hadde valgkort da jeg forhåndsstemte for 2 år siden) Ja det trenger du. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hvis du ikke har med deg valgkort når du skal forhåndstemme så skriver de det ut på stedet. Du må bare ha med legitimasjon. Har forresten endelig fått rota meg til å forhåndstemme i dag. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg fikk endelig stemt i dag Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg skjønner meg ikke på folk. Nå har det vært forhåndsstemning i lang tid og der jeg stemte har det ikke vært noe kø en eneste dag og idag skal plutselig alle stemme og det er den feiteste køen ever foran valgurnene... Hvorfor stemmer ikke folk før når du går forbi valglokalet hver eneste dag? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hvorfor stemmer ikke folk før når du går forbi valglokalet hver eneste dag? Folk er rare, eller så vil de vente til siste liten fordi de ikke har bestemt seg men samtidig vil unngå de veldig lange køene på valgdagen. Selv stemte jeg på mandag. AP fikk stemmen men Rødt var veldig nære å kapre den. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er visst mange som synes det er ekstra stas å stemme på valgdagen. I "gamle dager" pyntet en del seg til å gå å stemme. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Når man bor 60 mil fra kommunen man må stemme i så har man ikke noe annet valg enn å forhåndsstemme. Stemme avgitt Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Er visst mange som synes det er ekstra stas å stemme på valgdagen. I "gamle dager" pyntet en del seg til å gå å stemme. Hva kan være så stas med det? Kanskje hvis man er over 75 år og har opplevd krigen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg