Gå til innhold

Ja, har dere forhåndsstemt? (Stortingsvalg 2009)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke Rødt kommer til å gjøre det så kanon, så du kan sikkert ta det med ro. :p

LOL

Slæpp off, jeg har tatt til vettet og bestemt meg for å stemme SV. Mer taktisk med tanke på å holde de blå unna makten. :cool:

Vel bor du i Oslo eller Hordaland (der Rødt har sjanse til å få inn representanter på stortinget) så tviler jeg du mister mye ved å stemme Rødt fremfor SV (hvis du regner med at SV kommer over sperregrensen, noe som er ganske sikkert) for Rødt har klart sagt at de vil støtte en ikke-borgerlig regjering.

Selv har jeg vurdert Rødt(stemte de sist) men det blir nok AP i år. Og for å gå litt on topic: ja jeg kommer til å forhåndstemme :)

Lenke til kommentar

Jeg vil nok aldri stemme Rødt, men å få Dahle på tinget motsetter jeg meg ikke. Jeg har sagt det før og sier det gjerne igjen, jeg tror han vil gjøre en god jobb som vaktbikkje. Dahle er som Jon Alvheim, jeg støtter ikke det politiske grunnsynet til noen av dem, men har massiv respekt for dem begge, dessverre er Alvheim død.

Lenke til kommentar

Vurderte å stemme rødt, men siden de ikke har nubbkjangs der jeg stemmer var det ikke mye vits. Er ikke enige med rødt på omtrent noenting, men det er viktig å ha noen litt godt ute til venstre som passer på. Før var det SV, men når de forsvant godt inn i sentrum i denne regjering må vi se til rødt. Desverre er de ikke inne nå, og da har vi fått en høyrevind med FRP som det eneste ytterligående partiet på stortinget. Vi trenger Rødt på stortinget, så alle som stemmer i Oslo, STEM RØDT!!!!! :D

Lenke til kommentar

Også vurdert Rødt. I så tilfelle mest personvalg for min del, fordi jeg synes Torstein Dale fremstår som en likandes kar. Dessuten det med "vaktbikkjer" på stortinget, kunne godt tenkt med å se Dale og Folkvord i den funksjon.

Hvis alle de som har luftet at de muligens skulle stemme Rødt gjør det, har de muligens sjanse å komme inn.

Lenke til kommentar

Forhåndsstemte da jeg ikke gidder å reise i 3 timer for å stemme og så 3 timer tilbake, dessuten liker jeg ikke å være hjemme hos familien. Så mye mas og stress og følelser og møl.

Vandra inn på rådhuset etter å ha vært på shopping med ei venninne, lurte på om jeg sku stemme Venstre eller Rødt, fant DLF på lista og stemte de, når jeg endelig har sjansen til det. De er og blir mitt favorittparti.

Vandra ut igjen og dro på fylla. Kunne egentlig ikke brydd meg mindre, men så lenge FRP / AP / KRF får én stemme mindre, er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...