Shruggie Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg er av ukjent grunn totalt likegyldig i år. For fire år siden satt jeg foran TVen hele kvelden, og samme med de tre siste valg i USA. I år, derimot? Who cares :| Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 I care. I care a lot! Jeg carer så mye at jeg nesten ikke får sove om natta =/ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 I care. I care a lot! Jeg carer så mye at jeg nesten ikke får sove om natta =/ Tror ikke Rødt kommer til å gjøre det så kanon, så du kan sikkert ta det med ro. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Tror ikke Rødt kommer til å gjøre det så kanon, så du kan sikkert ta det med ro. LOL Slæpp off, jeg har tatt til vettet og bestemt meg for å stemme SV. Mer taktisk med tanke på å holde de blå unna makten. Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 NEI, jeg har ikke det. Orker aldri gå på biblioteket Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Et sprøsmål. Kan jeg stemme i et annen kommune enn jeg bor i ? (Jeg har den seddelen som jeg fikk i posten) Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Svaret er fremdeles ja... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Et sprøsmål. Kan jeg stemme i et annen kommune enn jeg bor i ? (Jeg har den seddelen som jeg fikk i posten) Du kan forhåndsstemme hvor som helst Link. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Tror ikke Rødt kommer til å gjøre det så kanon, så du kan sikkert ta det med ro. LOL Slæpp off, jeg har tatt til vettet og bestemt meg for å stemme SV. Mer taktisk med tanke på å holde de blå unna makten. Vel bor du i Oslo eller Hordaland (der Rødt har sjanse til å få inn representanter på stortinget) så tviler jeg du mister mye ved å stemme Rødt fremfor SV (hvis du regner med at SV kommer over sperregrensen, noe som er ganske sikkert) for Rødt har klart sagt at de vil støtte en ikke-borgerlig regjering. Selv har jeg vurdert Rødt(stemte de sist) men det blir nok AP i år. Og for å gå litt on topic: ja jeg kommer til å forhåndstemme Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg vil nok aldri stemme Rødt, men å få Dahle på tinget motsetter jeg meg ikke. Jeg har sagt det før og sier det gjerne igjen, jeg tror han vil gjøre en god jobb som vaktbikkje. Dahle er som Jon Alvheim, jeg støtter ikke det politiske grunnsynet til noen av dem, men har massiv respekt for dem begge, dessverre er Alvheim død. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Moro for Rødt, selv om de ikke vil ha noen innflytelse i det hele tatt. Forøvrig tror jeg at jeg hadde måtte blitt trua med å bli kasta ut av landet før jeg stemmer Rødt. Endret 29. august 2009 av ahpadt Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Ja, altså jeg ville ikke se Rødt i en regjering, men vil helst ha dem på Stortinget fordi jeg stoler på at de passer litt på de andre. Men, nok off topic nå. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Vurderte å stemme rødt, men siden de ikke har nubbkjangs der jeg stemmer var det ikke mye vits. Er ikke enige med rødt på omtrent noenting, men det er viktig å ha noen litt godt ute til venstre som passer på. Før var det SV, men når de forsvant godt inn i sentrum i denne regjering må vi se til rødt. Desverre er de ikke inne nå, og da har vi fått en høyrevind med FRP som det eneste ytterligående partiet på stortinget. Vi trenger Rødt på stortinget, så alle som stemmer i Oslo, STEM RØDT!!!!! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Vurderte å stemme rødt, men siden de ikke har nubbkjangs der jeg stemmer var det ikke mye vits. Dette med at det ikke er noen vits gjelder jo uansett hva du stemmer på hvis du har den innstillingen. En stemme er en stemme. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Trust me, å stemme rødt midt i tjukkeste Kristenland bærer få frukter, desverre. Og det er en annen faktor å i dette valget. Siden FRP er så store er det viktig at også AP er store. Jeg vil for all del holde FRP utenfor regjeringskontorene. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hva er det egentlig du mener? Har jeg misforstått noe eller er det ikke slik at en stemme har like stor verdi uansett hva man stemmer på og dermed er det like håpløst? (Alt etter hvordan man ser det). Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Også vurdert Rødt. I så tilfelle mest personvalg for min del, fordi jeg synes Torstein Dale fremstår som en likandes kar. Dessuten det med "vaktbikkjer" på stortinget, kunne godt tenkt med å se Dale og Folkvord i den funksjon. Hvis alle de som har luftet at de muligens skulle stemme Rødt gjør det, har de muligens sjanse å komme inn. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Vil vise til signaturen min her Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ja, hvis det er så mange som kunne tenkt seg å stemme Rødt så stem nå da for faen. Det er jo ikke slik at stemmen er mer viktig om du stemmer f. eks... alt annet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Forhåndsstemte da jeg ikke gidder å reise i 3 timer for å stemme og så 3 timer tilbake, dessuten liker jeg ikke å være hjemme hos familien. Så mye mas og stress og følelser og møl. Vandra inn på rådhuset etter å ha vært på shopping med ei venninne, lurte på om jeg sku stemme Venstre eller Rødt, fant DLF på lista og stemte de, når jeg endelig har sjansen til det. De er og blir mitt favorittparti. Vandra ut igjen og dro på fylla. Kunne egentlig ikke brydd meg mindre, men så lenge FRP / AP / KRF får én stemme mindre, er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg