Gå til innhold

Ja, har dere forhåndsstemt? (Stortingsvalg 2009)

Anbefalte innlegg

Det er både morsomt og litt skremmende å se hvor stor andel av Norges ekstremister som finner opphold på diverse internettfora.

Selv har jeg for lengst avlevert min Venstre-stemme.

Helt vannvittig å stemme på et parti som går inn for fri innvandring med de problemene som nå hoper seg opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke alle her som drar alle under en kam og sier at ALLE innvandrere er farlige voldtektsmenn, og godt er det.

Makan til fri fntasi. Ingen har sagt at de er voldtektsmenn alle sammen. Det har du kokt i hop.

Problemet er hovedsaklig at de tar over landet med sin kultur og sin muslimreligion.

Lenke til kommentar
Det er ikke alle her som drar alle under en kam og sier at ALLE innvandrere er farlige voldtektsmenn, og godt er det.

Makan til fri fntasi. Ingen har sagt at de er voldtektsmenn alle sammen. Det har du kokt i hop.

Problemet er hovedsaklig at de tar over landet med sin kultur og sin muslimreligion.

ååååja! Er det bare det dere mener. Det er jo i hvert fall backa opp av stone cold facts!

Lenke til kommentar

Nei, det er ingen som har sagt det. Det har vært antydet en del ganger. Mellom linjene.

Du har et litt annet virkelighetssyn enn meg, og det respekterer jeg. :)

Lenke til kommentar
Det er både morsomt og litt skremmende å se hvor stor andel av Norges ekstremister som finner opphold på diverse internettfora.

Selv har jeg for lengst avlevert min Venstre-stemme.

Helt vannvittig å stemme på et parti som går inn for fri innvandring med de problemene som nå hoper seg opp.

Vil bare nevne at fri innvandring ikke nødvendigvis byr på så mange problemer FORUTSATT at de ikke mottar noen støtte fra velferdsstaten og at straffene ikke er latterlig lave.
Lenke til kommentar
Ja huff... Disse religiøse drittsekkene som kommer fra utlandet og tar over våre flotte norske tradisjoner og tar med seg enorme voldsproblemer...

http://no.wikipedia.org/wiki/Olav_den_hellige

Merovinger-tida er ditt referansegrunnlag? Blir nok gode sammenligninger av det..........

Det var vel ingen innvandring det var snakk om den gangen heller, men en norsk konge som innførte sitt prosjekt.

Lenke til kommentar
Ja huff... Disse religiøse drittsekkene som kommer fra utlandet og tar over våre flotte norske tradisjoner og tar med seg enorme voldsproblemer...

http://no.wikipedia.org/wiki/Olav_den_hellige

Merovinger-tida er ditt referansegrunnlag? Blir nok gode sammenligninger av det..........

Det var vel ingen innvandring det var snakk om den gangen heller, men en norsk konge som innførte sitt prosjekt.

Nei, det er mitt sammenligningsgrunnlag. Mitt poeng er at dine argumenter er tåpelige, særlig siden det ikke er NOEN indikasjoner på at det skjer noen overgang til islam. Tvert imot har Norge en temmelig sekulær muslimsk befolkning, og andelen religiøse er på vei nedover.

Og å drepe tusenvis av mennesker i en tvangskristning er ikke det jeg kaller et prosjekt, det kaller jeg et blodbad i en lang rekke kristne blodbad opp gjennom historien.

Lenke til kommentar

Eh, noen som vet om jeg kan stemme ett annet sted enn jeg har adresse? Folk sier at jeg må dit jeg "bor" for å stemme, men det er litt vanskelig når det er ca 10 timer unna.

Ikke at jeg forsåvidt vet hva jeg skal stemme enda da, men :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...