Gå til innhold

Ja, har dere forhåndsstemt? (Stortingsvalg 2009)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal stemme FRP uansett. Om jeg forhåndsstemmer eller ikke er det samme :)

Ja, men det kan lønne seg å unngå å bli satt ut av swine-flu.

Satt ut av swine flu? Har nettopp hatt det selv..

Selve influensaen varer i 3 dager, og på de 3 dagene måtte jeg på do en gang. THE END.

Det eneste som er skummelt med svineflu, er hvis du har noen sykdommer fra før av (dårlige lunger etc) så blir disse sykdommene værre (og i tillegg får du diarè).

Edit: Kan like godt nevne at jeg ble meget skuffet over influensaen.

ON TOPIC: Nei, hvorfor skal jeg forhåndsstemme? For å unngå fulle lokaler og venting? Gjør meg ingen ting.

Endret av iNeo
Lenke til kommentar
Skal imorgen.

FRP. Skulle stemme høyre, men pga rot, Solberg og lovnaden om å gå hardt ut mot fildeling fikk meg til å skifte terreng.

Faen for noen idioter de er. 60-80-100% av befolkningen vil IKKE ha noe særlig styr rundt fildeling, det er greit som det er nå. Parti-suicide å gå ut mot fildeling for min del.

Lenke til kommentar

Njæ, har aldri fått vafler der jeg har stemt, i hvert fall. Men det burde man. Tenk så mange fler som hadde engasjert seg, da!

Nei, men helt alvorlig. Det er noe ekstra morsomt med å stemme på valgdagen. Man møtes i valglokalene og man kan kjenne på spenningen, liksom. Og så liker jeg å tenke at alle de som er der sammen med meg, er folk som faktisk har engasjert seg litt, og det er nice.

Lenke til kommentar
Jeg vil neppe forhåndsstemme så lenge jeg ikke må. Det er jo kjempestas å gå ned til valglokalene på valgdagen, da! Gleder meg som bare faen, jeg. :fun:

Vi trenger bare et godt gammeldags ordspråk og en plakatkampanje - "Gjør din borgerplikt - å Stemme Er Stas!". :)

Jeg planlegger å stemme på valgdagen. Det er noe staselig over det, en fin følelse. :)

Lenke til kommentar

Jeg har stemte i går, siden jeg går skole i en annen del av landet + jeg er i utlandet den dagen valget er.

Stemte Frp, trodde virkelig ikke at den dagen skulle komme for min del, men etter å ha lest partiprogram fra omtrent alle partiene + jeg har litt troen på Siv Jensen, så ble det Frp.

Lenke til kommentar

Synes servering av vafler på valgdagen var et genialt forslag. Det blir litt koselig å stemme. Får ikke stemt på valgdagen mandag, men i Oslo kan jeg også stemme på søndagen. Derfor blir det ikke noe forhåndstemming på meg.

Kanskje jeg skal ta på meg bunaden eller dressen?

Lenke til kommentar

Har forhåndstemt, gjorde det ved første mulighet på mandag. Kludder med å forhåndsstemme i andre kommuner vil jeg heller slippe. Så nå blir det spennende i valgkampen om det ikke blir noen sinnsyke uttalelser som får meg til å trege på valget :)

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...