gustav Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 2x er den hastigheten jeg oppnår. Noen som vet om en måte å øke denne på? Lenke til kommentar
que Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Har også det samme problemet (på DRU-500A) og har hørt fra et par andre som har brenneren at det virker som om den er låst til 2x ved ripping/dumping av en dvd plate. Dog jeg har ikke sett noen bekreftelse på dette på noen offesielle sider. (Bruker firmware 2.0f, selv) Lenke til kommentar
gustav Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 Lesehastigheten skal jo egentlig være 8X, så denne spesielle begrensningen burde jo også vært nevnt. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Min Pioneer A05 har en slik sperre, og dette er det opplyst om i bruksanvisningen. Har ikke spekulert så mye på det, men tipper at det finnes en eller annen firmwareversjon (offisiell eller ikke) der ute som løser problemet. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Finnes vel en firmware oppgradering til Pioneer`en tror, jeg. Sjekk på firmware-flash.com sine sider. Når det gjelder Sony sin, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 En stund siden jeg la inn denne nå. Har fortsatt samme problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå