christhenoob Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hei! Jeg holder på å hjelpe min far med å kjøpe seg en ny 24 tommer som han kan bruke til sin Macbook. Han har hørt mye rart om det at mac ikke støtter, eller klarer å bruke windescreen mode med skjermer som ikke blir solgt fra apple? Vi har et adapter fra mac's skjermer, til VGA som fungerer bra med en annen mac i huset, men har da ikke prøvd dette med en annen skjerm, til macbooken. Vet noen rundt her, om macbooks støtter widescreen, og fullscreen mode på de større skjermene? Sist! noen tips til en 24 tommer? jeg tenker en av benq sine.. grei kvalitet, og utrolig billig Lenke til kommentar
Skumring Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Unnskyld at jeg spør, men hva heter dette adapteret? Er det slik at man kobler mac'en til adapteret og adapteret til en hvilken som helst skjerm? Kommer bildet opp automatisk? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Hei, jeg har en samsung T240 som jeg bruker til både ei windowsmaskin og en hvit macbook v3.1. Jeg bruker mini-dvi->dvi->hdmi inn til skjermen. Det fungerer greit, men skjermen støtter 1920x1200, mens maks oppløsning jeg greier å få på macbooken er 1920x1080 (Full-HD). Det er visst en bug i videodriverne som gjør dettte. oppløsning på 1920x1200 fungerte i 10.5.6, men ikke i seinere versjoner. Se http://discussions.apple.com/thread.jspa?t...11&tstart=0 Endret 10. august 2009 av dabear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå