Riot™ Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Fant enda et artig bilde fra gårsdagen og ville likt en kommentar eller to. Gjerne hva annet jeg kunne/kan gjøre med det. Tatt med D90, kit 18-55 (uten VR) og stativ (ser det i refleksjonene). (nytt bilde ligger i #4) Endret 11. august 2009 av Da Kurlzz Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Kult bilde og artig ide, men jeg synes sidene trekker for my eoppmerksomhet, blikket faller dit med en gang. på en annen side vet jeg ikke om bilde vil ha den samme feelingen hvis du klipper det, men det er lov å prøve seg fram men som dagt likte jeg kontraster og skarphet godt Lenke til kommentar
superbat Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Likte det veldig godt, men er enig i det som chrissn sier Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Nå i ettertid så ser jeg hva dere mener. Dere har helt korrekt. Har derfor gjort om bildet til et format jeg likte bedre men som kanskje ikke følger en viss liten gylden regel. Skulle dog hatt mer å gå på, på venstre side. Den skulle gjerne vært litt lengre. Kanskje jeg må ta et nytt bilde. Endret 11. august 2009 av Da Kurlzz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå