XmasB Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg har en HP 8710w med skjermkort av typen Nvidia Quadro FX 3600m. Driverne til skjermkortet er eldgamle, og jeg finner ingen nyere fra HP. Finnes det drivere som jeg kan laste ned andre steder som kan være verdt et forsøk? Foreløpig har jeg ikke klart å finne noen som lar seg installere. Får bare melding om at hardware ikke er kompatibel dersom jeg prøver drivere fra andre steder. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hvis det er en plass som du kan finne drivere som fungerer til din bærbare, så er det her: http://laptopvideo2go.com/ Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Har forsøkt et par filer derfra uten hell, men skal gjøre et forsøk til. Er lenge siden jeg har holdt på med uoffisielle drivere. Og dermed var det i orden. Hadde glemt å overskrive inf filen. Glemte også å sjekke poeng i benchmark før ny driver, men samme det. Sikkert bedre nå. Endret 10. august 2009 av XmasB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå