grungewhore Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Heihei, har store planer om å innvestere i ny laptop i nærmeste fremtid, maskinen vil bli brukt til en god del spilling, og muligens opptak og redigering av musikk (gjennom eksternt lydkort). Vil helst ikke ha en maskin som er større en 15", og har sett for meg en pris på mellom 8-10k. Har sett litt på maskinene til multicom, men har sett på eldre modeller at disse sliter med overoppheting, finnes det i det hele tatt bærbare datamaskiner med ok ytelse som ikke blir så varme at de skrur seg av? Anyways, håper på tilbakemelding Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Heihei, har store planer om å innvestere i ny laptop i nærmeste fremtid, maskinen vil bli brukt til en god del spilling, og muligens opptak og redigering av musikk (gjennom eksternt lydkort). Vil helst ikke ha en maskin som er større en 15", og har sett for meg en pris på mellom 8-10k. Har sett litt på maskinene til multicom, men har sett på eldre modeller at disse sliter med overoppheting, finnes det i det hele tatt bærbare datamaskiner med ok ytelse som ikke blir så varme at de skrur seg av? Anyways, håper på tilbakemelding Synd at ikke min laptop er på markedet lenger, for den er både billig og god til spill: Intel Centrino 2 Dual Core P7350 2.0 GhZ prosessor 3 GB RAM 320 GBB HDD nVidia GeForce 9600M GT 512MB Videominne (GDDR3) Windows Vista Premium 32-bit Kosta meg 6000,-, og funker fett! Maskinen heter forresten Acer Aspire 5930G. Men for å komme med forslag som faktisk er på markedet fremdeles: Acer Aspire 7735ZG Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Så høvelig grei ut den, men vil helst ikke over 15". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå