tormoddf Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Spillverket vil være til stede på spillmessen Gamescom 2009 i Køln. Vi håper på saftige avsløringer. Les mer Lenke til kommentar
1morgoth1 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 dere er så utrolig dårlige til å skrive spill annmeldelser at dere skulle ikke fått lov til å dra dit Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 dere er så utrolig dårlige til å skrive spill annmeldelser at dere skulle ikke fått lov til å dra dit Måtte flire litt av den Men er faktisk til dels enig i det og. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Vel uansett hvor dårlig de skriver håper jeg en rapport på et nytt NOLF spill. Den serien var bare helt konge:D Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Håper dere besøker Forza 3 og tester det med Fanatec's nye 911 clubsport pakke. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Fin og utfyllende, liker litt ryktebørs og sladder. No One Lives Forever tar jeg gjerne nytt kapittel med, den forrige oppfølgeren ble ikke det helt store. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 dere er så utrolig dårlige til å skrive spill annmeldelser at dere skulle ikke fått lov til å dra dit De kommer nok neppe til å skrive anmeldelser, så ser ikke helt hva det har med saken å gjøre. De bør kanskje ansette deg, da. Flott med deltagelse, er dette den første messen dere drar på? Kan ikke huske om dere var på E3 eller ikke. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Flott med deltagelse, er dette den første messen dere drar på? Kan ikke huske om dere var på E3 eller ikke. Ja, det stemmer. Vi hadde dessverre ikke anledning til å sende noen til E3 i år. Håper vi kan gjøre det til neste år. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ja, det stemmer. Vi hadde dessverre ikke anledning til å sende noen til E3 i år. Håper vi kan gjøre det til neste år. Jeg kan gjerne dra i deres navn, bare dere betaler (Blir sikkert å dra ditt uansett.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg