Gå til innhold

4890 i crossfire, eller vente på 5xxx?

Anbefalte innlegg

Sitter på en relativt ny pc som har et xfx 4890 kort, og et gigabyte hovedkort som supporter CF, lurer bare på hva dere synes, er det verdt pengene å "future proofe" med enda et likt kort i crossfire eller vente med oppgraderinger, det med tanke tpå de nye 5xxx kortene? Skjermen min støtter max 1600x1050 oppløsning, vil jeg merke en stor ytelse forskjell med crossfire?

Har dessuten låst opp 4dje kjernen på min phenom x3 og den var 100% stabil selv med overklokking, det har blitt altfor interresant å tukle med denne pc'en hehe

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Sitter på en relativt ny pc som har et xfx 4890 kort, og et gigabyte hovedkort som supporter CF, lurer bare på hva dere synes, er det verdt pengene å "future proofe" med enda et likt kort i crossfire eller vente med oppgraderinger, det med tanke tpå de nye 5xxx kortene? Skjermen min støtter max 1600x1050 oppløsning, vil jeg merke en stor ytelse forskjell med crossfire?

Har dessuten låst opp 4dje kjernen på min phenom x3 og den var 100% stabil selv med overklokking, det har blitt altfor interresant å tukle med denne pc'en hehe

Kanskje litt sent svar, men kjøp heller ett 4890 kort til.

Det lønner seg å kjøpe ett 4890 kort til i stedet for et fra 5800 serien. Du vil nok ikke se noe forskjell, blir jo mer støy etc når du har 2 kort men er smak og behag. Minuset er at 5xxx kortene støtter dx 11, noe ikke 4890 kortene gjør.

Endret av DonalD_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...