Gå til innhold

E3 Videoer - Post dem her !


Anbefalte innlegg

Må bare si at Gamer.no har vært utrolig gode til å dekke e3, og er den eneste plassen jeg vet om som til og med har underholdende reisebrev inkludert, genialt :woot:

 

VG.no sine artikler :"Idag fikk vi se en presentasjon av doom III, det ser utrolig bra ut, og alle gleder seg. Under er en link til en video spillet"

mens gamer.no inkluderer alt fra info om gameplay til intervju av de som lager spillet... digg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har alle mulige codecs installert, men allikevel greier jeg ikke å få mer enn lyd ut av videoene!

 

GSpot klarer heller ikke finne ut hvilken codec jeg trenger.. Noen som vet..?

 

Samme her! Jeg har tydeligvis ikke "alle mulige", men har problemer med det på 35% av videoene. Veldig irriterende, spesielt når det ikke står oppført hva en trenger. Jeg har vel nyeste av DivX codec, MediaPlayer 9. Jeg følger ikke så veldig med, men har ikke hørt om så mye mer enn det. Hjelp trenger jeg og. Får ikke sett Mythica eller Ryzom video, er det vel...

Lenke til kommentar

Tid Cappo. Det skulle vi hatt mer av. Beklager, vi rekker ikke få med oss alt. Vi er 2 personer til å skrive artikler fra E3 for øyeblikket. Det vil alltid være noe vi ikke får med oss på et så stort event. Vi prioriterer ikke å legge ut linker for nedlasting av video.

 

 

Men at dere ikke har fått med dere et fnugg av Flashpoint 2 er for dårlig...

 

 

 

Flashpoint... :woot:

 

 

des,OUT!

---------------------------------------

we lucky few, band of brothers

Lenke til kommentar
Men at dere ikke har fått med dere et fnugg av Flashpoint 2 er for dårlig...

Gi oss en sjans da i det minste. Ikke vær så snever i tankegangen. Det er andre spill enn Flashpoint 2 som skal vises frem og skrives om også, tross alt. :-)

Lenke til kommentar
Siste dag på E3 i dag, med andre ord, dere har ut dagen...

Her må du huske på en viktig ting. Artiklene som ligger på Gamer.no i dag, er fra det gutta opplevde i går. Det er midt på natta i Los Angeles nå, og siste dag på E3 begynner ikke før om mange timer. Husk også på at vi kommer med en god del stoff i ukene etter E3. Alt må ikke nødvendigvis publiseres akkurat nå vet du. ;-)

Lenke til kommentar
Siste dag på E3 i dag, med andre ord, dere har ut dagen...

Her må du huske på en viktig ting. Artiklene som ligger på Gamer.no i dag, er fra det gutta opplevde i går. Det er midt på natta i Los Angeles nå, og siste dag på E3 begynner ikke før om mange timer. Husk også på at vi kommer med en god del stoff i ukene etter E3. Alt må ikke nødvendigvis publiseres akkurat nå vet du. ;-)

 

Tor-Steinar!

Jeg forventer en SIKLENDE artikkel om HL2 imorra/senere i dag! ;)

Lenke til kommentar
Jeg forventer en SIKLENDE artikkel om HL2 imorra/senere i dag! ;)

Vi kommer kanskje med en artikkel, men det er nok ikke noe ny info i forhold til det som allerede er publisert på 100 andre nettsteder. Kjetil, som så Half-Life 2-presentasjonen har kjempeproblemer med PC-en sin og sliter veldig med å overføre filmen han tok blant annet. Han har skrevet noe, men ikke en superlang artikkel. Det har han rett og slett ikke tid til. Vi er veldig lammet på grunn av hans streikende PC. Beklager dette, men det er lite vi kan gjøre. Vi vil vurdere å kanskje vente med artikkelen, for å heller presentere en lengre dyptgående sniktitt etter E3, med videoer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...