Fredtrix Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Noen som har en enkel forklaring på hvordan jeg kan fjerne ubrukelig standard programmer som følger med windows xp. Som for eksempel wordpad, moviemaker, msn osv. Og kanskje noen av de mer avangserte fungsjonene også. Som for eksempel hjelp & støtte. Vær så snill og ikke henvend meg til google. Jeg skriver her fordi jeg ikke gidder google masse ubrukelig og viruz of doom internet sider, og satser på at noen er skilled nok til å vite det. Hvis noen kan hjelpe meg hadde det vært kanon. p.s har real deal xp pro, so no worries =) vil bare prøve å smoothe den ut litt. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Det er nLite man bruker til slikt. http://www.nliteos.com/nlite.html Edit: nlite brukes for å lage en ny installasjons CD. Men det du tenker på er kanskje å ta det vekk fra den allerede installerte Windows. Da er det vel Black Viper som er kongen. http://www.blackviper.com/WinXP/supertweaks.htm Endret 10. august 2009 av hårek Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hvor mange megabytes med plass regner du med å frigjøre på denne måten? (Eller er det andre grunner til at du ønsker å gjøre det?) Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Takker for hjelpen, hårek! har allerede kjørt nlite, men skal teste det andre programmet. Jeg regner ikke med å få så my plass ut av å fjerne noen få windows programmer, men etter hvert som jeg fjerner crapp og annet shit jeg ikke skal ha så blir det 2mb her og 3mb der og til slutt så har jeg spart ganske mye. Pluss at jeg ser ikke hensikten i å ha noe jeg ikke bruker i det hele tatt, enten det er 1mb eller mindre. Skal se hvor ren og pen jeg får datan til og bli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå