luft Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Heisann! Har en HP laptop (Vista) med et Intel PRO/Wireless 3945ABG trådløst nettverkskort. Jeg starter opp PCen og driver en god stund på nettet, men plutselig får jeg ikke surfa mer! Ser jeg ned på nettverksikonet nederst til høyre er statusen endret til "Begrenset eller ingen forbindelse". Jeg prøver å vente litt og se om det bare er en midlertidig feil på nettet, men det kommer ikke tilbake, så jeg kobler fra for å koble til på nytt. Når jeg da skal koble til så er det plutselig ingen trådløse nettverk å finne! "Finner ingen nettverk". Jeg pøver å deaktivere og aktivere nettverkskortet, men den finner fortsatt ingen trådløse nettverk. Eneste som funker er å restarte maskinen. Da fungerer alt flott igjen - en stund (noen timer - en dag) Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 HP hadde tidligere masse problemer med trådløst nettverk som døde på bærbare. Mulig du har fått en av disse mandagsmaskinene. Du kan jo prøve å google etter typen maskin du har og wlan problem for å se om det dukker opp flere tips. Løsningen har vært å sende inn maskinene for å få byttet hovedkort om jeg ikke husker feil. Du bør selvsagt først teste maskinen grundig ved å reformatere (F11? ved oppstart), slik at du ikke blir lurt av virus e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå