Bruker-133566 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg jobber i samme bygg som ordføreren i kommunen min.. Han har hatt samme problemet med en minnepenn som jeg har, men han hadde fått en av kollegene mine til å fikse den! Han fortalte at vedkommede hadde på en måte forandret bokstaven for stasjonen når han satte brikken i? Dette er jeg veldig nysgjerrig på ettersom jeg selv har 2-3 minnebrikken liggende å ikke får brukt noen som vet hva vedkommede har gjort for å få opp minnepennen igjen? Når han kobler til brikken hører du at maskinen oppdager noe som settes inn, men det kommer ingenting nytt opp i "Min datamaskin".. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hvis du bruker Windows kan du sjekke i Disk management. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Eller Diskbehandling, som er det norske navnet. Slik endrer du tilordninger av stasjonsbokstaver i Windows XP http://support.microsoft.com/kb/307844/no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå