Howard Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Trenger du både en TV- og en PC-skjerm? BenQs nye modell kombinerer begge - og kan skilte med gode spesifikasjoner. Les mer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Usj! Trodde det var dual skjerm tilbud fra BenQ når jeg så overskriften på forumet.. Men kan ikke si at jeg helt ser fordelen med dette.. Den er for liten til å stå i stua og der PC'en står, har jeg ikke bruk for å få inn TV-signaler.. Hadde jeg ønsket det, ville jeg heller kjøt en TV-tuner til maskinene. Da hadde jeg fått opptaks muligheter også! Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Når skjermen har analog tuner, betyr det at jeg må betale lisens? (2400 kr i året) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Alt som har mulighet til å ta inn signaler må betales lisens på Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hvorfor ikke vare kjøp vanlig skjerm uten tuner? Må uansett ha digital tuner, med mindre man har kabel-tv da Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Analog tuner? Begynner å bli rimelig ubrukelig i Norge, med mindre man skal koble opp en gammel Nintendo eller en VHS-spiller eller lignende. I praksis er dette altså bare en data-skjerm i 16:9-format. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg