19scheele93 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Som tittelen sier skal jeg ha høytallere som jeg kan sette ipoden i(vet ikke hva det egentlig heter) den skal koste melom 1500 og 2000 kr. det aller viktigste for meg er at det er bra lydkvalitet, men det er også et stort pluss om den er liten, med mulighet til å kjøre på batteri. på forhånd takk Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Som tittelen sier skal jeg ha høytallere som jeg kan sette ipoden i(vet ikke hva det egentlig heter) den skal koste melom 1500 og 2000 kr. det aller viktigste for meg er at det er bra lydkvalitet, men det er også et stort pluss om den er liten, med mulighet til å kjøre på batteri. på forhånd takk kjøp en vanlig dockingstasjon for iPod? Du kan også kjøpe en kabel som gjør at du kan koble dockingstasjonen til stereoanlegget ditt i stua/soverommet! Dette gjorde svigerfaren min til min svigerbror Lenke til kommentar
19scheele93 Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 jeg glemte vist å nevne at det er viktig at man kan flytte den mellom rommene, så defor blir det uaktuelet med dockinstasjon Lenke til kommentar
Makri Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 JVC Boomblaster. <--- ser du? punktum! thats it! finished! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå