Gå til innhold

Team Saxo Bank Tråden!


kaj-owe123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
får håpe folk vil diskutere Saxo bank.. min Cervelo tråd gikk dårlig :=)

 

må bare si at Saxobank gjorde en strålende tour til tross for en del uhell under Touren :)

 

Enig, synd med Kurt Asle og Jens Voigt, Men ble egentlig litt skuffet over Cansellara, trodde han kunne gjort det bedre..?

Lenke til kommentar

Hva skulle Cancellara gjort bedre?

 

Han vant den første tempoen, og ble nummer 2 på den andre tempoen. Husker ikke hvordan saxo kjørte på lagtempoen, men mener å huske at Canca gjorde en real jobb der.

 

Når det gjelder flate, og fjelletapper, så er det ikke stort han kan gjøre, men han gjorde flere mannsjobber på fjelletappene for å hjelpe Schlecks

Lenke til kommentar

[

Enig, synd med Kurt Asle og Jens Voigt, Men ble egentlig litt skuffet over Cansellara, trodde han kunne gjort det bedre..?

 

Er også litt spent på hva du mener han kunne ha gjort bedre. En ettapeseier og en 2. plass på 2 tempoer er jo meget bra.

Endret av kapers12
Lenke til kommentar
[
Enig, synd med Kurt Asle og Jens Voigt, Men ble egentlig litt skuffet over Cansellara, trodde han kunne gjort det bedre..?

 

Er også litt spent på hva du mener han kunne ha gjort bedre. En ettapeseier og en 2. plass på 2 tempoer er jo meget bra.

 

Trodde han kunne gjort det bedre utenom tempoene?

Lenke til kommentar
noe han gjorde med stil.

 

 

helt enig!

 

Er ikke du Cerevelo fan da?

 

jo, men hvem har sagt man ikke kan følge med på de andre lagene også :) Saxobank er ikke noe dårlig lag, liker de også.. så følger jo med på de lagene som Norske syklister sykler for :) hvorfor cervelo har havet på toppen hos meg, vet jeg ikke... dont ask why... men alltid vært noe med merket Cervelo ... CSC syklet jo på cervelo før de ga seg.

Endret av Gloryhoundz
Lenke til kommentar
noe han gjorde med stil.

 

 

helt enig!

 

Er ikke du Cerevelo fan da?

 

jo, men hvem har sagt man ikke kan følge med på de andre lagene også :) Saxobank er ikke noe dårlig lag, liker de også.. så følger jo med på de lagene som Norske syklister sykler for :) hvorfor cervelo har havet på toppen hos meg, vet jeg ikke... dont ask why... men alltid vært noe med merket Cervelo ... CSC syklet jo på cervelo før de ga seg.

 

Det va CSC det, Nå er det Saxo bank!

Lenke til kommentar
noe han gjorde med stil.

 

 

helt enig!

 

Er ikke du Cerevelo fan da?

 

jo, men hvem har sagt man ikke kan følge med på de andre lagene også :) Saxobank er ikke noe dårlig lag, liker de også.. så følger jo med på de lagene som Norske syklister sykler for :) hvorfor cervelo har havet på toppen hos meg, vet jeg ikke... dont ask why... men alltid vært noe med merket Cervelo ... CSC syklet jo på cervelo før de ga seg.

 

joda, men man følger jo med på de andre lagene, selvom man er cervelo fan da, hvertfall jeg gjør det... å legg merke til at jeg sa : FØR de ga seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...