angeleyes82 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hei.. Er ute etter å kjøpe meg en brukt bil. Hva er lurt å spørre om når du ringer å hør på ulike biler egentlig? Er langt i fra bilekspert for å si det sånn.. Disse har jeg kommet på enn så læng.. - Selvfølgelig hvor langt har bilen gått - Hvis den bruker mye drivstoff pr mil - Ev rust - Noen kjente feil med bilen? - sist service? - når reg. reima vart skifta sist? som dokk ser så har jeg bare kommet på noen spørsmål enn så lenge. Så hvis noen kunna hjelpt meg med å fylle på lista med noen mer spørsmål så er jeg evigt takksom. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Du finner ut mye mer om en bil ved å se på den enn å ringe til eier. En selger vil aldri legge ut i det vide og brede om hvilke feil bilen har. Ta med deg en bilkyndig kompis og se på bilen i stedet for å ringe. Lenke til kommentar
angeleyes82 Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Du finner ut mye mer om en bil ved å se på den enn å ringe til eier. En selger vil aldri legge ut i det vide og brede om hvilke feil bilen har. Ta med deg en bilkyndig kompis og se på bilen i stedet for å ringe. Jeg tenker da selvsagt se på den å prøvekjøre den føre jeg kjøper en bil. Men tenkte bare på hva som er lurt å spørre om når man først ringer liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå