Majjan Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 En bråte med nye videoer er klare. Les mer Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) demoen støtter nå physx så det må være finpussing av enten den eller så er det at de vil at de skal selge unna litt extra til konsoll så de slipper superpiratkopiering de første ukene. Er vel ganske standard nå for tiden å slippe til pc litt senere. Anywho, demoen imponerte, garantert kjøp den 15. og physX implementasjonen er ganske nice, alt fra røyk som rører seg realistisk når du beveger deg igjennom den til ødlegbare golvtiles ,papir som fyker rundt, gnister og tearable cloth. her er en nice liten video som viser med physX og uten fortsatt ikke fullt utnyttet, men det kommer seg synes jeg, og jeg vil isåfall ikke spillt det med physX av. og man får håpe på mere bruk av physX i retail en det man så i demoen Endret 10. august 2009 av anotherzen Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Oi oi oi! Hva er det jeg hører fra video 1 fra MTV? Er det batman stemmen fra Batman: the Animated Show? I så fall... Konge! Blir det like lekker grafikk og systemkrav litt lavere enn til Crysis, så kan det hende jeg kjøper det til PC Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 demoen på 360 imponerte dårlig. Var jo så ufattelig kjedelig kamp, å bare tykke på 1 knapp og av og til en "avsluttnings" kombo knapp. Meh, ser for meg at spillet blir ufattelig ensidig. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Var ikke slik når jeg spillte det (på PC). Var en del knappe-kombinasjoner som gjorde mye forskjellig. Er et veldig bra spill dette. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) her er en nice liten video som viser med physX og uten fortsatt ikke fullt utnyttet, men det kommer seg synes jeg, og jeg vil isåfall ikke spillt det med physX av. og man får håpe på mere bruk av physX i retail en det man så i demoen Fet video. Den viser virkelig hva PhysX er god for, papirene og gnistene var helt konge med PhysX. Vil anbefale alle å sjekke ut denne. Bare synd jeg har ATI kort:P Endret 12. august 2009 av Timster Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Selv synes jeg demoen på PS3 var fengende og overbeviste meg i alle fall om å kjøpe spillet. Hadde ikke så veldig troa på det, på forhånd, men så er jeg fan av Batman-universet generelt også da så ^^, Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Etter og ha spilt demoen på PC og Xbox 360 så må jeg si grafikken er uten tvil bedre på PC. Lite klipp jeg laget til da jeg prøvde ut demoen. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Lurer litt på hvordan grafikken er PS3 kontra PC også egentlig Synes den var virkelig lekker på PS3, men har langt ifra bra nok pc til å få sett noen sammenligning. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Etter og ha spilt demoen på PC og Xbox 360 så må jeg si grafikken er uten tvil bedre på PC. Var det noen gang tvil på det da? Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Nei egentlig ikke. Kjører spillet uten problemer på 1920 * 1200 med alle effekter på high med anti aliasing. På f.eks xbox 360 så var ikke AA. Så ihvertfall ikke sånn ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg