Gå til innhold

En idé til utradisjonell jobb

fgr

Anbefalte innlegg

Går du og dasser og venter på å få deg jobb?

Eller har du rettogslett ikke lyst på en vanlig jobb?

Eller kanskje du bare vil tjene litt ekstra?

Hvis du bor i et stort sameie / borettslag kom jeg på noe som kunne vært en god idé.

I dette borettslaget er det ca. 500 leiligheter.

Skriv ut flyers og legg det i postkassa eller foran døra til alle sammen!

"Har ikke din favorittrestaurant levering på døra? Og hvorfor har ikke matvarehandelen levering? Fortvil ikke" type.

Det du skal gjøre er nemlig å gå på butikken for folk for en 50lapp. Evt. hente mat/sushi/øl/røyk fra nærområdet ditt på restauranter som ikke leverer på døra. Handle for dem og få betalt cash på døra når du leverer.

Jeg tror det er ganske stort marked for dette. Spesielt på søndager. Da ligger folk og vrir seg i sengene sine og tenker at "FAAN Nå skulle jeg hatt sushi. Men eneste som kjører ut er spice og den sushien suger maaax og er dritdyyr!".

Hadde jeg vært arbeidsledig skulle jeg gått for dette, easy :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, rett hjem er dyre som pokker da. de tar 30 spenn for en halvliter tuborg, minimumsbestilling på 600,- og utkjøringen koster 100spenn og skal du ha det samme dag som du bestiller så tar de ekstra betalt.

som en 'ekstrajobb' ser jeg for meg at du skriver på flyer: "kan ta med varer fra butikken hver dag klokka 6", eller sett inn et tidspunkt da du vanligvis går på butikken lell.

jeg veit ihvertfall selv at jeg hadde GLADELIG betalt 50spenn for å få sushi fra restauranten rundt hjørnet på døra på søndager. leve latskapen, jeg tror folk kan tjene bra på at folk er late :fun:

Endret av jagarock
Lenke til kommentar

Det var jo ganske så glupt da :!:

Hvis det skal være en hyggelig inntektskilde så bør den ihvertfall gi 15000 i måneden, det vil si gjennomsnittlig 493 kroner dagen. Så la oss si at du satser på 500 kroner dagen da. Med 100 kroner hentingen kan du jo klare deg bra med 5 oppdrag per dag :)

Denne ideen er notert ihvertfall.

Lenke til kommentar

Tror det var en av di store matvare kjedene som prøvde dette, at du gikk på internett å bestilte det du ville ha, også kom det på døra iløpet av kvelden eller noe, men tror ikke akkurat det slo ann.

Snakka faktisk med en kompis om dette for en uke siden :p sprøtt at du tok det opp hehe

Er egentlig en veldig greit betalt jobb, eneste som er litt dumt er jo at det blir "svart" :(

Men hadde man kansje skrevet at det ikke kostet noe, men at man gjerne tok imot driks eller noe :p å satset på at folk ikke utnyttet deg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...