Gå til innhold

Acer Aspire 7738G - God nok?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

jeg skal bytte ut min etterhvert utdaterte laptop og har allerede begynt å titte rundt. Etter en god titt på komplett.no kom jeg over Acer Aspire 7738G, som for meg viker meget interessant.

Derfor er mitt spørsmål til dere guruer her inne; Er denne god nok? Noen som har erfaringer med den? Kanskje dere kan anbefale noe annet?

Jeg vil veldig gjerne ha en laptop jeg kan jobbe litt tungt med - bildebehandling (Photoshop) og samtidig ha mulighet til å spille spill uten at det skal by på noen problemer for maskinen.

Ta en titt på maskinen på denne adressen;

Acer Aspire 7738G - komplett.no

Setter stor pris på alle tilbakemeldinger, gjerne også andre anbefalninger dersom denne ikke er god nok :-) Hadde også vært bra å høre erfaringer om Acer...

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Heisann, Acer Aspire 7738G virker som en god nok PC, har en selv. men.. legg merke til "virker som", skal ikke si med all sikkerhet at det er pc'n sin feil, men jeg lurer sterkt på det.

har hatt og har enda store problemer med internet på laptoppen, når jeg hadde vista så mistet vi internett plutselig etter en par mnd bruk, og fikk det ikke tilbake igjen.

problemet viste seg da å være "google desktop" som blokkerte internettet.

en uke eller to senere, fikk jeg den "gratis" windows 7 upgrade cd'n (130kr frakt) som var med i tilbudet ved kjøp av produktet. etter jeg installerte windows 7, mistet jeg internettet helt, og har ennå ikke fått det til å funke igjen. har reinstallert windows 7 og installert de aller nyeste driverne til nettverkskortet men framdeles funker det ikke.

har lest litt rundt om kring på nettet for å lete etter en løsning, og la merke til at flere har hatt nøyaktig samme problemet med samme laptop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...