sirius Skrevet 14. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg trenger et PCMCIA > USB kort, så jeg kan få USB uttak på min bærbare Toshiba. Men jeg må ha et USB 1.0 kort, maskinen klarer ikke USB 2.0. Er det noen som vet hvor en kan få tak i noe slikt ? Lenke til kommentar
JuB Skrevet 14. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...0&GrpID=11&s=pl Noe sånt? Lenke til kommentar
sirius Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=32949&t=1855&l=2&AvdID=1&CatID=20&GrpID=11&s=plNoe sånt? Takk skal du ha Jubalon, men det er nok et USB 2.0 kort(som også er USB 1 kompatibelt) og det kan jeg ikke bruke. Maskinen min er for gammel til det. Det må være rent USB 1 kort. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 14. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2003 Oida, var litt rask der ja.. har ikke sett noen sånne kort noen plass.. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 14. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2003 Er du sikker på at det ikke vil funke? Grunnen til at man kjøper et PCMCIA kort med USB 2 er jo nettopp at maskinen ikke har støtte for dette fra før.. Husk at USB 2 er bakoverkompatibel også da.. Kan godt hende du har rett, men høres litt merkelig ut.. hva er grunnen til at du tror det ikke funker? Hvor gammel er maskinen din? Lenke til kommentar
sirius Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2003 Takker, nei jeg er ikke sikker, men en dataleverandør sa at den ikke tar 32 bits kort. Hos Toshiba sa de at det burde gå, men var ikke sikre. Det sikreste hadde vært et Usb 1.0 kort. Det er forøvrig en Toshiba Libretto 70ct, en 5-6 år gammel tenker jeg. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 14. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2003 http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...tall=22.05.2003 Tror dette er det du ser etter!?!?! Du kan jo ringe å spørre.... Lenke til kommentar
sirius Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2003 Takk skal du ha Slowcooler, det ser ut til å være det jeg er ute etter. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 15. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2003 Den var ikke akkurat billig da.. Jeg ga 200 spenn for det kortet hos komplett (demobrukt) Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 15. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2003 Bare hyggelig Sirius. Til Cyberpet: Etter det jeg så var det ikke noe øvre prisgrense, så jeg stiller meg litt uforstående til komentaren din Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 18. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2003 Sorry, det var ikke poenget mitt heller da... Ville bare kommentere prisen, og det må jeg vel få lov til. Hvis du liker å betale mye for ting så er vel det opp til deg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå