CAT-scan Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jaha. Jeg er mann, synes høye hæler stort sett er hæselige greier, spesielt siden jeg konnoterer det til gamle skrukkekvinnfolk som desperat prøver å se yngre ut. Jada, det passer på den røde løperen, på grunn av tradisjon, men der stopper det. Lenke til kommentar
G Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 På den røde løper, eller kanskje som krydder i stua og på soverommet (valgfritt rom) Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Altså, det må ikke være stygt, og jeg har ikke noe i mot at folk går i det (hvis de absolutt vil), men det trekker ikke opp, for å si det slik. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Vel, jeg mener enda helt bestemt at høye hæler slettes ikke trenger å være ukomfortable og vonde. Jeg hadde ikke gått med høye hæler om jeg hadde fått vondt eller hatt det ukomfortabelt, men nå er jeg flink til å passe på føttene mine og bruker ikke for små, smale eller vonde sko. Jeg synes bare det blir feil å få kastet etter meg at jeg ødelegger føttene mine, nyter undertrykkelse (wtf?) og lider for skjønnheten som i å få menn til å sikle på meg bare pga jeg bruker høye hæler, når han andre damer pådrar seg skader pga uvettig bruk av stiletter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå