Gå til innhold

Nye benchmarks av FX 5900

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager, mente Geforce FX 5900, ikke radeon fx 5900.

Prisen på geforce fx 5900 er slående, selvom den skulle være billigere i produksjon.

Gainward sine kort ligger begynner på 5000 kr og går helt opp til 8000 kr.

Ikke ille når man kan få et Radeon 9800 Pro kort for ca. 4000

Lenke til kommentar
Prisen på geforce fx 5900 er slående, selvom den skulle være billigere i produksjon.

Gainward sine kort ligger begynner på 5000 kr og går helt opp til 8000 kr.

Ikke ille når man kan få et Radeon 9800 Pro kort  for ca. 4000

Tror du får gjøre litt mer research jeg.

Gainward sitt kort til 8000kr er inkludert deres vannkjøling som koster 2500,- alene, pluss et lydkort og firewire kort.

Gainward sitt kort til 6000kr er vanlig vifteløsning, pluss lydkort og firewire kort.

Med andre ord masse dritt de fleste av oss ikke trenger. Derfor kan du spare mange tusen kroner på å kjøpe f.eks Asus sitt, som jeg vil tippe priser sitt til akkurat i underkant av 4000kr.

Tror Creative også vil sette prisen til underkant av 4000kr, hvis de kommer med det kort.

Lenke til kommentar

Skulle ønske noen lanserte noe var like revolusjonernde som 3Dfx Voodoo var når den kom... Er liksom ingenting som VIRKELIG forbløffer lenger. Alt er bare ørsmå gradvis forbedringer. De tekniske forskjellene kan være like utrolige, men det vi ser på skjermen har tross alt ikke forandret seg SÅ veldig mye de siste åra. Unreal 1 har fortsatt bra grafikk selv sammenliknet med Unreal 2, som har den beste grafikken jeg har sett i det siste. Og FSAA? Bare humbug! innen FSAA gir så lite påvirkning på framerates at spillene likevel vil kunne kjørte med 100+fps så har det ingen verdi. Når du likevel løper rundt som en villmann for å komme unna kuler, så merker du ikke om kantene på trappetrinna du løper ned er litt ujevne.

Usj som jeg hater hardware produsentene og anmelderne...hyper opp ting til å være så utrolig fantastisk, også er det bare en bitteliten forbedring på det eksisterende... Juks og fanteri!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...