morlie Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Heisann, lenge siden jeg har vært her inne, tatt bilder også.. hehe, så tenkte jeg ville "feire" med at jeg har startet smått igjen med foto ved å legge ut ett bilde fra en liten photoshoot jeg hadde med kjæresten min i dag (søndag). Det jeg synes skulle bort må ha vært armen oppe til høyre samt den lille biten av kjolen hennes nede til høyre. Tips om hvordan jeg kan redigere, ordne på "modellen" hadde også vært flott:) det ble forøvrig tatt med Canon 30D og 50 f/1.8:) Mvh Markus L. Orlien Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Jeg likte bildet, du har fått god "kontakt" med modellen. Men det kunne vel kanskje vært litt skarpere? Jeg kjenner øyene mine prøver å fokusere, men det blir liksom litt for soft. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Hva ønsker du blikket mitt skal bli fanget av? Hvor skal blikket få lov å vandre, og stoppe en stund — før det lett leter etter mer ...?! Nå er blikkfanget den digre og kontrastrike ringen. Så tenker jeg meg om og tvinger blikket mot sjela (øynene), ettersom jeg vet og ser at dette er et portrett. Men rett etterpå vandrer blikket mitt ut av bildet langs armen hennes som så praktisk lager led fra øynene og opp. Opplevelsen blir da litt; fin ring ... Lenke til kommentar
brk Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Likte posituren, Og det er et fint bilde. Men det er noe ved hennes høyre øye som irriterer meg, det er en hvit rand på det undre øyelokket som ligger mot øyet. Det ser litt kunstig ut. Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 jeg likte bilde godt, men synes ringen trekker mye opmerksomhet, skulle nesten tro det var reklame for ringen. utenom dette syns jeg du lykkes med resten av bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå