Thel Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Acern har også bakgrunnsbelyst tastatur, etter hva jeg har lest Timeline har fin batteritid ja, men jeg er ikke villig til å ofre spillmuligheter for batteritid. Fikk forresten et meget lite utfyllende svar på mitt spørsmål til komplett angående grafikkminnet. Hei. Acer bruker forskjellige type minne osv på de samme modellene. Derfor går det ikke ann å finne ut av dette. Mvh Komplett Endret 16. august 2009 av Artilleristen Lenke til kommentar
Lachesis Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ah, nå skal jeg Bumpe tråden OG komme med mer informasjon som vil glede mange:) MPX.no har bekreftet lagerstatus 3 september 2009! Trådstarter: Har du bestillt denne maskinen? Hvis ikke, så har jeg gjort det og jeg kan fortelle min mening om maskinen når jeg har fått den:) Og, hva synes folket om MPX's leveringstider? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Aah, takk for informasjon og ikke minst en PM som ba meg sjekke tråden! Hadde nok oppdaget svaret uansett, men fikk mailen om ny PM på mobilen;) Har selv bestilt maskinen ja! Men dessverre ikke hos mpx som jeg tror er eneste med bekreftet dato. Jeg har selv bestilt hos komplett, da jeg har svært gode erfaringer med de fra før av! De har operert med, og det står vel fortsatt dagens dato som ubekreftet dato. Håper de får inn på "samme" forsendelse som mpx! Du spør også om mpx sine leveringstider, og har kun bestilt et par ting der før, men har da hatt en følelse at de holder helt "vanlig" leveringstid! Jeg kommer også selvfølgelig til å komme med tilbakemeldinger så fort jeg får lekt meg litt med maskinen! Nå håper jeg bare virkelig komplett også får den inn i morgen eller fredag! Nå jeg skulle ønske jeg bodde i Oslo og kunne hentet på pick-up point. Posten bruker dessverre litt tid opp til Tromsø. Et annet morsomt poeng er at antall de liksom skal ha på lager når de får den inn, har økt med 2 i dag, så vil tippe 2 stykker har kansellert ordren hos komplett, og bestilt hos mpx. Blir spennende å høre tips og triks, og generelt om maskinen når folk begynner å få den levert! Lenke til kommentar
Lachesis Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Aah, takk for informasjon og ikke minst en PM som ba meg sjekke tråden! Hadde nok oppdaget svaret uansett, men fikk mailen om ny PM på mobilen;) Har selv bestilt maskinen ja! Men dessverre ikke hos mpx som jeg tror er eneste med bekreftet dato. Jeg har selv bestilt hos komplett, da jeg har svært gode erfaringer med de fra før av! De har operert med, og det står vel fortsatt dagens dato som ubekreftet dato. Håper de får inn på "samme" forsendelse som mpx! Du spør også om mpx sine leveringstider, og har kun bestilt et par ting der før, men har da hatt en følelse at de holder helt "vanlig" leveringstid! Jeg kommer også selvfølgelig til å komme med tilbakemeldinger så fort jeg får lekt meg litt med maskinen! Nå håper jeg bare virkelig komplett også får den inn i morgen eller fredag! Nå jeg skulle ønske jeg bodde i Oslo og kunne hentet på pick-up point. Posten bruker dessverre litt tid opp til Tromsø. Et annet morsomt poeng er at antall de liksom skal ha på lager når de får den inn, har økt med 2 i dag, så vil tippe 2 stykker har kansellert ordren hos komplett, og bestilt hos mpx. Blir spennende å høre tips og triks, og generelt om maskinen når folk begynner å få den levert! Jeg er en av de som kansellerte hos komplett og bestillte hos Mpx. Tviler på at komplett får den inn i morgen:S Men mpx har ikke fått den på lager.. EDIT: PS.no har bekreftet lagerstatus 04-09.09! Endret 3. september 2009 av Lachesis Lenke til kommentar
Thel Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Følger nøye med på alle sidene nå, for å se når noen får de inn! Er utrolig spent på hvordan denne maskinen er Lenke til kommentar
Thel Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Har nå laget en egen tråd for Acer aspire 5935G, håper folk kan dele sine tanker og kunnskap om maskinen her, når de får den. Kom også gjerne med tips til informasjon som burde stå i førsteposten! Art Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå