Oustein Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg er ute etter en ny spill-pc som kan brukes til de nye high-end spillene. Jeg og en kompis var inne på komplett og der fant vi denne. Jeg har selv G5 mus, så den inkluderer jeg ikke i prisen. Men hva synest dere om den ? Kan konfigureres, så gjør gjerne det om du synest noe er bedre enn det andre. Pris ikke over 15,000 uten skjerm. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Varenr.: 405231 Strømkabel PC m/Jord 2m Nero 8 OEM Vista kompatibel CyberLink DVD Suite 6, 6Channel, OEM CD, Støtsikker PC-eske STOR Qpad|UC, Small Komplett Black, 4mm, Antec Nine Hundred sort miditower, Corsair Powersupply 550W Black, ATX/EPS, ASUS Rampage II Extreme, X58 Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 6GB CL9 Intel Core™ i7 Quad Processor i7-920 XFX GeForce GTX 285 670M 1GB PhysX CUDA USB2 multikortleser 3.5" sort for Samsung DVD±RW burner, SH-S223B Seagate Barracuda® 7200.12 1TB Logitech Deluxe 250 Keyboard NO Microsoft SideWinder X8 Gaming mouse MS Win Vista Home Premium Norsk MS COA Label Windows MS MANUALS Win Vista Home Premium MS ROYALTY Vista Home Premium MS Win Vista Home Pr. PUP 64bit Garanti 3 år - Sende inn Lagerstatus: 1 stk. på lager Lenke til kommentar
Oustein Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Takk for kjapt svar. Så du tror pc'en kjører f.eks. nyeste Total War på høy grafikk uten problemer ? Er også ute etter skjerm og nye høytalere, men var usikker på om jeg skulle kjøpe de separat, eller ikke. Så om du har noen formeninger der hadde det vert flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå