Pivotal Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hei, jeg skal på date med ei dame i Trondheim, men er relativt ny til byen. Noen som har ideer og forslag om ting man kan finne på? Vi kjenner hverandre godt og har gått mye ut på kino+middag. Vil gjerne gjøre noe annet. Alle forslag mottas med glede Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Tja, kan jo være hva som helst i grunnen Hva slags jente er det? En som ville likt å dra og spille paintball f.eks? Å gjøre noe som ikke er rett etter læreboka kan jo kanskje funke Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Ja, det kan være hva som helst, trenger bare litt tips til nettopp hva som helst Er ei jente som nok er med på det meste jeg foreslår så lenge det er en aktivitet man gjøre sammen. Paintball er morro det og hun hadde sikkert blitt med der hadde det ikke vært for at det ikke akkurat er en tomannsgreie Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ja, det kan være hva som helst, trenger bare litt tips til nettopp hva som helst Er ei jente som nok er med på det meste jeg foreslår så lenge det er en aktivitet man gjøre sammen. Paintball er morro det og hun hadde sikkert blitt med der hadde det ikke vært for at det ikke akkurat er en tomannsgreie Hehe, stemmer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå