Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Aprilia rs 125 - Rød eller svart?

Anbefalte innlegg

Hei!

Driver og titter på rs'er nå, men kan ikke bestemme meg om rød eller svart er tøffest ! :p Så hadde vært fint å høre deres meninger.

Rød:

post-151939-1249857578_thumb.jpg

post-151939-1249857573_thumb.jpg

post-151939-1249857583_thumb.jpg

post-151939-1249857587_thumb.jpg

Blir kanskje litt mye med alle klistremerkene osv. En rød motorsykkel synes jo bedre i trafikken, noe som er posetivt!

Svart:

post-151939-1249857510_thumb.jpg

post-151939-1249857502_thumb.jpg

post-151939-1249857333_thumb.jpg[

Endret av Andie93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fargen er vel ikke så nøye siden den nok kommer til å være mest på verksted uansett... Det finnes bedre lettsykler der ute for og si det sånn. En jeg kjenner hadde tull med den fra han kjøpte den til han solgte den. Han hadde også en CBR 125 som han har aldeles herjet og rasert - aldri noe tull med den utenom selvpåførte skader.

Lenke til kommentar
Fargen er vel ikke så nøye siden den nok kommer til å være mest på verksted uansett... Det finnes bedre lettsykler der ute for og si det sånn. En jeg kjenner hadde tull med den fra han kjøpte den til han solgte den. Han hadde også en CBR 125 som han har aldeles herjet og rasert - aldri noe tull med den utenom selvpåførte skader.

Cbr er en firetakter, og firetaktere er kjedelig. Jeg har også en husqvarna sm 125 som jeg bruker til tullekjøring, og den må jeg skru mye på. Hvis jeg holder sykkelen vedlike og ikke bruker dassvann istede for olje, så tviler jeg sterkt på at den får noen store problemer.

Lenke til kommentar

Har du ikke sett de feite damene som trykker fettet sitt ned i svarte pølsekinn? tro meg du vil ikke vite hvordan det ser ut når de går ut av dem. Svart får ting til å se mindre ut fordi fargen reflekterer mindre lys etter det har forstått. Synes også at den røde ser større ut enn den svarte og har mer racepreg over seg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...