kris98 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Vi skulle fått med gutta på /b/ med på dette. Interessant. Hadde jo vært dritfett, selv om de garantert ikke vil bli med det fordi det er et norskt opplegg. Foreslå google-translate for de som har vanskeligheter med å forstå layoutet. Sikker mange av dem :!: edit: litt sein kanskje, men edit #2: Eller kanskje ikke Endret 10. august 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Edit: Ellers ville vel Oslo og Bergen vunnet gang på gang.... Hvem gidder vel å søke på værvarselet til Bergen, er vel ganske forutsigbart? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Om de ikke bare finner noe annet å søke på, kun for faen. Edit: Ellers ville vel Oslo og Bergen vunnet gang på gang.... Hvem gidder vel å søke på værvarselet til Bergen, er vel ganske forutsigbart? Haha :!: Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Nå har jeg også stemt mange ganger, og sendt budskapet videre til venner og bekjente. Håper vi får dette til! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg håper bare Storm er så sporty at de tar med Bouvetøya skulle den faktisk komme med. ^^ Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ville jo vært meningsløst hvis ikke. Er jo dette som er det geniale med det interaktive, gi slike sprelske resultater. Kjenner de sin besøkelsestid så gjør de maks ut av noe slikt som dette Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hvem gidder vel å søke på værvarselet til Bergen, er vel ganske forutsigbart? Jah, Bergen er jo kjent for over 400 regndager i året. Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Nå er det bare 18 min til været starter på tv2 så da får vi se om det blir nevnt. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Om Bouvetøya ikke kommer med, så syntes jeg trådstarter skal sende en mail til de og høre hvorfor den ikke ble med. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ville jo vært meningsløst hvis ikke. Er jo dette som er det geniale med det interaktive, gi slike sprelske resultater. Kjenner de sin besøkelsestid så gjør de maks ut av noe slikt som dette Jo, men jeg tipper de må gjøre noen inngrep i kartvisningssystemet sitt for å få med Bouvetøya på kartet. Aner ikke om det vil være en stor jobb, håper ikke det. For Bouvetøya på værmeldinga hadde vært bedre enn Bergen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Genialt , har søkt nå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Ville nå tro at den plassen med flest søk som ikke er på kartet fra før vinner, lite vits om det er flest søk på feks Oslo og det er det dem liksom skal vise fram... Edit: været begynner etter reklamen nå^^ Endret 10. august 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ville jo vært meningsløst hvis ikke. Er jo dette som er det geniale med det interaktive, gi slike sprelske resultater. Kjenner de sin besøkelsestid så gjør de maks ut av noe slikt som dette Jo, men jeg tipper de må gjøre noen inngrep i kartvisningssystemet sitt for å få med Bouvetøya på kartet. Aner ikke om det vil være en stor jobb, håper ikke det. For Bouvetøya på værmeldinga hadde vært bedre enn Bergen! Inngrep ja. Enten må de vise Norges-været på verdenskartet for å få med seg den bittelille øya lagt ned mot sør-amerika, eller vise en rute på samme kart som Norgeskartet. Håper på førstnevnte. Hadde vært artig å sett lille Norge "innklumpet" med alle byene, mens Bouvetøya ligger for seg selv, lagt vekke. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ingen Bouvetøya på været i dag! Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Nooo! Det var trist, jaja. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Ville jo vært meningsløst hvis ikke. Er jo dette som er det geniale med det interaktive, gi slike sprelske resultater. Kjenner de sin besøkelsestid så gjør de maks ut av noe slikt som dette Jo, men jeg tipper de må gjøre noen inngrep i kartvisningssystemet sitt for å få med Bouvetøya på kartet. Aner ikke om det vil være en stor jobb, håper ikke det. For Bouvetøya på værmeldinga hadde vært bedre enn Bergen! Må ikke gjøre noe inngrep. Været på TV2Nyhetskanalen, som Storm også presenterer, er på verdenskartet Om ikke Bouvet kommet denne uka, så er det garantert neste. Ikke stopp med søket Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Jeg tror faktisk at TV2 kommer til å la være å vise Bouvetøya i det hele tatt. Dog, om det så skjer synes jeg vi skal organisere nedringing og klaging til Storm Weather Center, og tvinge dem til å vise vår kjære øy. Endret 10. august 2009 av Ustedalen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Damn, trodde denne øya bare var litt ekstra sør for Norge jeg, men så så jeg på kartet på wikipedia og det ligger jo mellom Afrika og Syd-Polen :S Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Alle vet jo hvor Oslo, Trondheim, Bergen og Kristiansand ligger. Bouvetøya derimot er det nok lagt færre som veit om. Dette er rett og slett geometri-undervisning for den norske nasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå