cyclo Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Morsomt tiltak. Og det verste er at det er _stor_ fare for at det funker Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Count me in Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Var jo spennende nok bare å lese wikipedia-artikkelen Spennende wikipedia-artikkel, Dotten. Slenger igjen et nytt off-topic nå som jeg er i gang Kort sammendrag fra deler av artikkelen: Bouvetøya, en norsk mini-øy som verdens mest avsideliggende ubebodde øy. Øyas areal er på 49KM2, der mesteparten er dekket av en isbre (93%). Midt på den nordlige delen av øya, finner man Olavstoppen, som er det høyeste punktet med sine 780moh. Gjennomsnittstemperaturen ligger på -1ºC. Den ble først oppdaget i 1739 av franskmannen Jean Baptiste. Etter den norske Norvegia-ekspidisjonen på øya i 1927 (hadde som mål å utforske hvalforekomster i Sørishavet), ble det i februar 1930, stadfestet at øya var et norsk biland. Fra og med 17. desember 1971 har Bouvetøya vært et naturreservat for ulike dyrearter som pingviner, sel og sjøfugl. Fra vår tid er det drevet flere ubemannede meterologiske observasjoner. Naturvernet settes høyt, da landskapet skal være fredet mot tekniske inngrep eller inngrep som fører til forstyrrelse av naturmiljøet (planter og dyr). Fra og med 24. juni 2005 ble ytterlige restriksjoner satt opp (Nyrøysa), all ferdsel skal være godkjent av Norsk Polarinstitutt. Endret 10. august 2009 av HalogenpæreUtenLys Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Tror gjennomsnittsalderen på seere av værmeldingen i dag kommer til å gå drastisk ned Denne avstemmingsgreia til TV2 er jo helt genialt. Bare se hvor mye blest de har klart å skape her Om TV2/Storm-redaksjonen leser dette her: Ja, jeg tar gjerne imot Bergans-produkter for en verdi av 6000,- som initiativtaker Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Ok, en liten nyhet: De analyserer svarene faktisk i en uke for så å presentere været på de utvalgte stedene for en hel uke: "Periodene går fra mandag til mandag. Etter en uke med søking analyseres resultatet, og de stedene seerne er mest interessert i vil bli liggende på værkartet den påfølgende uken. Enkelt og greit. " Med andre ord så vil nok ikke Bouvet dukke opp denne uken men i gjengjeld så vil Bouvet dukke opp en HEL UKE dersom vi er flinke med å avgi nok stemmer ut uken. Ikke stopp fordi man ikke ser Bouvet på kartet denne uka! Søk, stem, vote, kall det hva du vil men ikke stopp! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Når pleier Været å gå egentlig? Har ikke tiden i huet, og for lat til å sjekke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 18.50 og 21.20. Rundt da. Lenke til kommentar
Hole Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ok, en liten nyhet: De analyserer svarene faktisk i en uke for så å presentere været på de utvalgte stedene for en hel uke: "Periodene går fra mandag til mandag. Etter en uke med søking analyseres resultatet, og de stedene seerne er mest interessert i vil bli liggende på værkartet den påfølgende uken. Enkelt og greit. " Med andre ord så vil nok ikke Bouvet dukke opp denne uken men i gjengjeld så vil Bouvet dukke opp en HEL UKE dersom vi er flinke med å avgi nok stemmer ut uken. Ikke stopp fordi man ikke ser Bouvet på kartet denne uka! Søk, stem, vote, kall det hva du vil men ikke stopp! Sikker? Jeg forstår det sånn at nå har vi hatt mulighet til å søke fra mandag 03.08 til mandag 10.08. Da analyserer de det, og det nye stedet vil bli på værkartet den påfølgende uken. Altså, er den uken vi begynner/har begynt på nå er den "påfølgende uken", og vi får se resultatet i kveld eller i morgen. Står jo ikke at de bruker en uke på å analysere resultatet? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Genial tråd. Skal søke flere ganger daglig, både fra maskinen hjemme og på jobb. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Huff Ser frem til neste værmelding ! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Ok, en liten nyhet: De analyserer svarene faktisk i en uke for så å presentere været på de utvalgte stedene for en hel uke: "Periodene går fra mandag til mandag. Etter en uke med søking analyseres resultatet, og de stedene seerne er mest interessert i vil bli liggende på værkartet den påfølgende uken. Enkelt og greit. " Med andre ord så vil nok ikke Bouvet dukke opp denne uken men i gjengjeld så vil Bouvet dukke opp en HEL UKE dersom vi er flinke med å avgi nok stemmer ut uken. Ikke stopp fordi man ikke ser Bouvet på kartet denne uka! Søk, stem, vote, kall det hva du vil men ikke stopp! Sikker? Jeg forstår det sånn at nå har vi hatt mulighet til å søke fra mandag 03.08 til mandag 10.08. Da analyserer de det, og det nye stedet vil bli på værkartet den påfølgende uken. Altså, er den uken vi begynner/har begynt på nå er den "påfølgende uken", og vi får se resultatet i kveld eller i morgen. Står jo ikke at de bruker en uke på å analysere resultatet? Jeg tolker det slik at de analyserer hva som ble mest søk på i en periode på 1 uke og så presenterer været for det stedet uken etter. Mao, de stedene vi vil se på været i dag og denne uken, ble søkt på i forrige uke. Men kan godt hende jeg tolker feil da. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Ganske sikker på at du har rett Goliath Endret 10. august 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
claes Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Genialt, stemt 40 ganger alt Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Stemt flere ganger jeg også! Men noen må følge med for meg, jeg ser aldri på værmeldingen. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Haha, genial tråd. Jeg har selvsagt stemt, og skal få så mange som mulig til å stemme. Stilig, håper det virker! Har noen her vært på Bouvetøya? Jupp, var der for to år siden. Badeferie med familien. Lenke til kommentar
Hole Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hadde ikke fått med meg at tråden startet først idag. Så er vel lite sannsynelig at øya kommer med denne uken ja. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Morsom tråd, må følge med Har søkt også ja Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
ulyden Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Har stemt såklart. Forøvrig finnes det, i følge Storm, intet pollenvarsel for denne øya.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå