Dotten Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Tror det kun er ens personlige treff som vises, her står det Bergen og Buovetøya. Som er det eneste som søkes på her. Eller finner det noen løpende liste på dette her? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Du har jo denne ved siden av søket i alle fall, Dotten; Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Der står det Bergen for meg, ved siden av Bouvetøya. Som gjør at jeg tror den kun gjelder mine mest søkte steder :/ Som ble bekreftet ved å søke på Flekkefjord Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Korrekt Dotten. Det er personlige søk som blir framhevet ved siden av søkeboksen. Endret 10. august 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) OK, men hva da med denne? Tre av Norges største byer er naturligvis med på denne lista, men Bouvetøya er jo unaturlig. Jeg slettet alt av surfehistorikk i går og har ikke søkt på noen av byene etter det. Endret 10. august 2009 av Haraldson Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg er ganske sikker på at den viser dine søk, ikke alle andre sine. Jeg har fått opp flere steder på "Mest besøkt" nå, så jeg tror hvem som vinner kommer til å bli en hemmelighet helt til været i kveld, og været på mandag neste uke. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Jeg har søkt noen ganger nå, så nå er det bare å vente *ond latter* @ Haraldson, tror den også er personlig, eller ihvertfall delvis, for på min står det også Tønsberg (som jeg da også har søkt på tidligre) Endret 10. august 2009 av multisync Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Husk å ikke gi dere da folkens. Søk hver eneste dag. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Det går fra mandag til mandag, så bare til å ta sitt daglige søk ut uken Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Haraldson: Jeg får kun opp Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim. Etter å ha søkt på Bouvetøya får jeg også opp Bouvetøya på den listen. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) OK, men hva da med denne? Tre av Norges største byer er naturligvis med på denne lista, men Bouvetøya er jo unaturlig. Jeg slettet alt av surfehistorikk i går og har ikke søkt på noen av byene etter det. Jeg tipper den viser det stedet du har søkt mest på, i tillegg til de største byene i Norge. edit: fant ut at den viser dine 4 siste søk, og "mest besøkt" viser dine mest populære besøk Sånn ser det ut for meg: Jeg bare tok en liten by øst på Island, samt et random sted i Sibir i Russland Tviler på at så mange skulle velge å søke der. Endret 10. august 2009 av chris_9 Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Haraldson: Surfehistorikken har absolutt ingenting å si Du må isåfall slette cookiesene dine. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Dæng! Da får man bare smøre seg med tålmodighet... Pivotal: «Surfehistorikken» var selvfølgelig et unøyaktig ord å bruke om å fjerne såkalt «Private data», noe jeg tror du forsto. Endret 10. august 2009 av Haraldson Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 GE-NI-ALT Søkt og venter bare på at noen poster youtubevideoen med opptaket av værmeldingen der en av tv2s koselige fruer presenterer de kommende dagers vær på Bouvetøya uten å helt forstå hva det er hun driver med Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 TV2 kan jo gjøre mye ut av det og jeg vil nok si de fort finner ut av at folk kjører kampanje. Er jo interessant om de viser været på øya og forteller alle de fruktbare historiene om den. Var jo spennende nok bare å lese wikipedia-artikkelen Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Hvis tv2 spiller kortene sine riktig kan de gjøre mye ut av dette ja! Blir spennende å se Endret 10. august 2009 av hernil Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Dette blir kanskje først gang jeg faktisk gleder meg til værmeldingen Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hehe jeg og! Viktig at vi søker så mye vi kan da... Ingen juks med proxyer, Takk.. Vil ikke at de filtrerer det bort fordi man lager botter. Mvh Jarmo Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Dette blir kanskje først gang jeg faktisk gleder meg til værmeldingen Var ikke akkurat noe badetemperaturer da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå