f(x) Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Gå på www.storm.no, Bouvetøya ligger på forsiden! Det er de DU har besøkt mest. Det er nevnt mange ganger tidligere i tråden. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Gå på www.storm.no, Bouvetøya ligger på forsiden! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Skulle til å poste den samme. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Keep it up! Haha! Står nå på siden til storm.no: Mest besøkt: Bouvetoya Som et lite Off-topic. Selv har jeg aldri sett eller hørt om øya. At den var og er norsk eid, var en overraskelse. Finnes det andre slike øyer som tilhører Norge? Vi har vel fortsatt råderetten over Dronning Maud Land tror jeg? Det er en del land som har framsatt krav om landsektorer i Antarktis, men disse kravene er på det beste bare godtatt av noen av de andre landene som også har krav. Ergo, Antarktis er nøytralt land. Men landet har jo likevel fått navn etter Dronning Maud, selv om det ikke betyr så mye. Morsomt at Bouvetøya leder! Gleder meg til i kveld! Mest besøkt: Bouvetoya Haha, genialt! EDIT: Neste uke så kan vi søke opp en random plass som har et spesielt eller stygt navn. Hva med Helvete i Sigdal, Utro i Roan eller noe liknende. Hadde vært kult og sett Helvete skrevet på norgeskartet, haha. Noen som har fått med seg dette ? Nå viser det ihvertfall på fremsiden? Nå viser det ihvertfall på fremsiden? Det gjør det hos meg også Det virker som om vi har klart det. Kjempeartig tråd. Håper virkelig at dette går igjennom, for jeg så nettopp dette:«Mest besøkt: Bouvetoya» Vi ligger foreløpig godt an. Bouvetøya er mest besøkt står det nå søkt flere gang med forskjellige IPer Mest besøkt: Bouvetoya Bouvetøya er på forsiden til storm .no Gå på www.storm.no, Bouvetøya ligger på forsiden! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det skulle vært påbudt å lese igjennom hele denne tråden før man poster. Egentlig kan den vel stenges? Tror nok de fleste har gitt opp. Lenke til kommentar
paljorgen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 http://www.dagbladet.no/art/vaer/stedsnavn/2563144/ Vore gøy å hatt Utro, med store bokstaver ut over norgeskartet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå